嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 538


1#
發表於 07-9-9 23:01 |只看該作者
我個女差不多7個月大,由8月31日起因初時腸胃炎(沙門士菌)高燒入院後刊現在一直不能出院,原先佢留院到第4日可回家渡假,但回到家門口突然嘔奶嘔到出血,回到醫院後停食咗24小時奶只吊鹽水,到第6日試被奶食,當時已小食多餐3小時才餵2安,到餵第3次又嘔血,之後再禁食48小時,到昨天又開始俾食,因一向我個女都有嘔奶嘅問題,但到6個月大開始俾固體就從冇嘔,所以我昨天全日只俾糊仔完全冇問題,到今日醫院停佢鹽水所以再試餵奶,試餵2次嘔足2次,但這兩次冇再好似之前咁嘔大量血,醫生表示bb應該係嘔損咗食道所以2日冇食嘢後傷口開始好返,佢今日嘔咗兩次後我唔敢再俾奶佢食,之後俾糊仔就冇再反胃,其實佢現在除餵奶嘔奶外冇任何問題,燒已退亦冇再肚柯,我多次問醫生需唔需要轉奶粉佢哋又話唔需要,佢話因為佢有沙門士菌才會嘔,但為何bb食有奶成份嘅米糊又冇問題呢,請問我可以點做?我今日已買了罐豆奶打算明日試下同bb轉,請問有冇其他更好意見

[ 本文章最後由 korie 於 07-9-9 23:04 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo