自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2579


1#
發表於 14-6-17 12:01 |只看該作者
我買埋830演唱會之父去見多距地一次


珊瑚宮

積分: 107404

虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 +5熱血勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


2#
發表於 14-6-17 12:02 |只看該作者
回覆 skysa35 的帖子

後遺症都好大


珍珠宮

積分: 30650

2018父親節勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 14-6-17 12:03 |只看該作者
回覆 skysa35 的帖子

汁都撈埋


大宅

積分: 2579


4#
發表於 14-6-17 12:07 |只看該作者

回覆:睇完草蜢後遺症系。。。

系呀好彩有朋友陪我一齊癲



子爵府

積分: 12682


5#
發表於 14-6-17 12:17 |只看該作者
skysa35 發表於 14-6-17 12:01
我買埋830演唱會之父去見多距地一次


=============================================================
可能草蜢都係我既年代, D 歌真係百聽不厭; 我同D FRD 都話如果佢地出年再開, 一定睇$580; 真在太有氣氛; 講真佢地咁既年齡, 仲可以跳到咁勁, 真係堅喎

另~ 我睇尾場, 點解今次8點5未夠就開場?? 係咪就D 人趕住去睇波? 以前尾場,D人實留底叫下佢地會再出黎唱多一兩隻歌 (過左11點半都照唱), 今次一開燈, D 人急急腳走晒


大宅

積分: 2791


6#
發表於 14-6-17 12:21 |只看該作者
Yo818 發表於 14-6-17 12:17
=============================================================
可能草蜢都係我既年代, D 歌真係百聽不 ...
我都有呢個感覺....

我都係睇尾場, 仲要個氣氛好好, 但突然間一開燈, 啲人好心急走, 我同我SISTER 嗌晒ENCORE, 都無人附和, 都覺得好奇怪!!




水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 14-6-17 12:26 |只看該作者

引用:我買埋830演唱會之父去見多距地一次

原帖由 skysa35 於 14-06-17 發表
我買埋830演唱會之父去見多距地一次
我都有睇草蜢,我又有買演唱會之父!


大宅

積分: 2579


8#
發表於 14-6-17 12:29 |只看該作者

引用:Quote:skysa35 發表於 14-6-17 12:01 我買

原帖由 Yo818 於 14-06-17 發表
=============================================================
可能草蜢都係我既年代, D 歌真係百聽不 ...
出年我覺得應該會開,好似30周年我要買580...


大宅

積分: 2579


9#
發表於 14-6-17 12:30 |只看該作者

引用:Quote:Yo818 發表於 14-6-17 12:17 =======

原帖由 kchan1997 於 14-06-17 發表
我都有呢個感覺....

我都係睇尾場, 仲要個氣氛好好, 但突然間一開燈, 啲人好心急走, 我同我SISTER 嗌晒ENC ...
我以為距地出左一次唔會出黎,一開燈我都走左


大宅

積分: 2579


10#
發表於 14-6-17 12:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 skysa35 於 14-06-17 發表我

原帖由 八婆仔@ 於 14-06-17 發表
我都有睇草蜢,我又有買演唱會之父!
好彩睇清楚先買得830先有


子爵府

積分: 12682


11#
發表於 14-6-17 12:31 |只看該作者
kchan1997 發表於 14-6-17 12:21
我都有呢個感覺....

我都係睇尾場, 仲要個氣氛好好, 但突然間一開燈, 啲人好心急走, 我同我SISTER 嗌晒ENC ...


===================================================

佢地唱完隻尾歌 <失戀>, 都好似係想扮落一落台,跟住D 叫係咁意叫2-3下即刻再出番黎唱咁, 因為連傑仔都話"一陣唔知仲有D咩睇, 叫阿智快D講完唔好講咁多,仲有大把要唱"; 所以一唱完, 佢地連BYE-BYE 都未講完就落左去, 真係以為仲有得睇; 點知一開燈D人四散, 我地個MOOD仲係好HYPER 緊架


大宅

積分: 3643


12#
發表於 14-6-17 12:33 |只看該作者

回覆:睇完草蜢後遺症系。。。

咩係830



B B快啲返黎我身邊啦


大宅

積分: 2579


13#
發表於 14-6-17 12:34 |只看該作者

引用:咩係830

原帖由 sweet820tata 於 14-06-17 發表
咩係830
8月30


水晶宮

積分: 55706


14#
發表於 14-6-17 12:35 |只看該作者


大宅

積分: 2579


15#
發表於 14-6-17 12:36 |只看該作者

引用:Quote:kchan1997 發表於 14-6-17 12:21 我

原帖由 Yo818 於 14-06-17 發表
===================================================

佢地唱完隻尾歌 , 都好似係想扮落一落台,跟住D ...
甘會唔會系等我地繼續叫encore,再出黎再唱過 我地又唔知走鬼曬


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 14-6-17 12:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 八婆仔@ 於 14-06-17 發表我

原帖由 skysa35 於 14-06-17 發表
好彩睇清楚先買得830先有
我830 831都有買!太多我想睇歌星!


大宅

積分: 2579


17#
發表於 14-6-17 12:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 skysa35 於 14-06-17 發表好

原帖由 八婆仔@ 於 14-06-17 發表
我830 831都有買!太多我想睇歌星!
我只系想睇草蜢。。哈哈


男爵府

積分: 8705


18#
發表於 14-6-17 13:07 |只看該作者

回覆:睇完草蜢後遺症系。。。

830 831係咩演唱會?邊個係演唱會之父?

點評

joanne1206  紀念張耀榮呀  發表於 14-6-17 13:11


伯爵府

積分: 17365


19#
發表於 14-6-17 13:11 |只看該作者
回覆 kchan1997 的帖子

都係~我都急腳~因為我同老公急住返家因為隻女仲未肯瞓.話要等埋我先瞓,所以我開咗燈已經都起身走.我初時仲以為11點就走.hahahaha...不過我都係個一個年代,所以都好投入.同埋加陣好少歌手會開燈外會再出番嚟架啦~同埋加陣d人睇完就走唔會再大叫架啦~


禁止訪問

積分: 157


20#
發表於 14-6-18 00:18 |只看該作者

回覆:睇完草蜢後遺症系。。。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo