自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2850


1#
發表於 07-12-25 19:19 |只看該作者
個白痴地鐵因為個大閘(可以俾大型BB車出入)扣錯錢
所以停用
我由站頭行到站尾, 搵個低能職員開閘我推車出
同時亦有其他BB車出唔到, 問個職員
個職員仲話, 你地要鬧唔緊要, 我會同公司反映
人咁多, 推住BB行鑊金

仲要你9龍塘同尖沙咀2個大站都係咁

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo