自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 08-1-10 10:11 |只看該作者
準   備


父 親 患 肺 炎 進 了 醫 院 。 我 坐 在 床 邊 , 想 起 許 多 事 情 。
六 十 歲 後 , 父 親 認 為 自 己 很 老 , 隨 時 會 死 , 於 是 找 人 拍 下 「 大 頭 相 」 以 作 準 備 。 日 子 一 天 一 天 的 過 , 我 們 搬 了 三 次 家 , 連 相 片 也 遺 失 了 , 父 親 仍 然 活
去 年 中 秋 , 我 們 為 父 親 慶 祝 九 十 六 歲 壽 辰 , 是 足 齡 的 九 十 六 。 父 親 悄 悄 問 我 : 「 為 甚 麼 還 沒 有 死 去 ? 」 我 如 實 說 不 知 道 。
大 自 然 , 每 天 都 有 誕 生 , 每 天 都 有 死 亡 。 理 性 上 , 我 已 準 備 充 足 ; 有 一 次 和 友 討 論 死 亡 , 我 甚 至 提 出 : 「 作 為 基 督 徒 , 我 們 應 該 可 以 快 快 樂 樂 地 看 家 人 離 世 。 」
此 刻 經 歷 父 親 病 危 , 忐 忑 不 安 , 才 確 切 明 白 , 理 性 和 感 性 是 兩 回 事 。
父 親 的 主 診 醫 生 , 剛 巧 是 我 認 識 的 , 他 極 可 靠 。 感 謝 上 天 的 安 排 。 用 了 數 天 抗 生 素 , 父 親 的 身 體 依 然 虛 弱 , 但 總 算 有 進 步 。 前 路 是 怎 樣 , 亦 只 能 看 老 天 爺 。
這 幾 天 收 到 超 過 一 百 封 讀 者 的 電 郵 , 有 些 安 慰 我 , 有 些 為 家 父 祈 禱 。 請 原 諒 我 無 暇 逐 一 回 覆 ; 在 此 衷 心 感 謝 讀 者 的 關 懷 , 包 括 一 個 叫 我 節 哀 順 變 的 讀 者 。

上星期睇到佢同daddy坐白車入医院嘅心情.. :cry:
今日知道老人家情況已under control
希望响度送上祝福, 希望老人家平安啦!


男爵府

積分: 6830


2#
發表於 08-1-10 11:06 |只看該作者
我都好鐘意睇區樂文的artical, 好好笑, 又好touching. 希望佢daddy早日康復.:loveliness:
原文章由 kerkermui 於 08-1-10 10:11 發表
準   備


父 親 患 肺 炎 進 了 醫 院 。 我 坐 在 床 邊 , 想 起 許 多 事 情 。
六 十 歲 後 , 父 親 認 為 自 己 很 老 , 隨 時 會 死 , 於 是 找 人 拍 下 「 大 頭 相 」 以 作 準 備 。 日 子 一 天 一 天 的 ...


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


3#
發表於 08-1-10 11:08 |只看該作者
噢...祝佢爸爸早日康復 :-P
我好中意睇區醫生的小說、散文、專欄, 好多時睇到笑死我咁滯, 佢成日都係佢個專欄度講佢三叔, 次次講都好鬼好笑:lol:
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


珍珠宮

積分: 35688


4#
發表於 08-1-10 11:13 |只看該作者
我都知區樂民醫生既父親入院, 在此送上祝福....


別墅

積分: 719


5#
發表於 08-1-10 11:16 |只看該作者
好鍾意睇區醫生d書.
好耐以前既事了,依家冇時間睇lu.


珍珠宮

積分: 38391


6#
發表於 08-1-10 11:23 |只看該作者
好中意區樂文,不過唔係你地報料都唔知佢的近況。祝福佢及家人都身體健康!


公爵府

積分: 29287


7#
發表於 08-1-10 11:28 |只看該作者
上星期看了他爸爸入院的文章,也想send 個mail給他,可惜一直找不到,今天看到他的文章,有少少放心.
看了他的文章好久了,現在每到thur-sat,看文采必是先看他.即使看了,出了書仍會買:)


伯爵府

積分: 15218

畀面勳章


8#
發表於 08-1-10 12:46 |只看該作者
原文章由 heilok 於 08-1-10 11:28 發表
上星期看了他爸爸入院的文章,也想send 個mail給他,可惜一直找不到,今天看到他的文章,有少少放心.
看了他的文章好久了,現在每到thur-sat,看文采必是先看他.即使看了,出了書仍會買:) ...


我都試過send email比佢架, 佢真係會覆呢
我都係佢fans....不過冇勇氣去佢診所搵佢睇病(p.s:睇濕疹)....佢成日係文章度有意冇意咁話"會令人失望"....都係留返個"假象"好d

希望區伯伯早日康復!
http://www.edu-kingdom.com/?10928
教育王國個人空間


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


9#
發表於 08-1-10 12:55 |只看該作者
佢最近寫過一篇文章, 關於三母子一齊分碟四寶飯食, 真係好感動

在此送上摯誠的祝福! 希望佢爸爸早日康復!
原文章由 雙子媽媽 於 08-1-10 11:06 發表
我都好鐘意睇區樂文的artical, 好好笑, 又好touching. 希望佢daddy早日康復.:loveliness:


伯爵府

積分: 18397

熱血勳章


10#
發表於 08-1-10 13:32 |只看該作者
應該係區樂民醫生.

希望區醫生無論面對任何逆境, 都能勇敢, 坦然地面對.


男爵府

積分: 6652

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 08-1-10 13:49 |只看該作者
係呀, 上星期睇到佢同父親上白車, 心想若老人家身體不適, 一定不怎樂觀, 想給他EMAIL. 現在看情況也不是很壞, 希望他能安然渡過, 早日康復!!


王國長老

積分: 31673

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


12#
發表於 08-1-10 14:47 |只看該作者
我問過佢有關宗教問題,
佢都有回復。so nice


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 08-1-10 16:09 |只看該作者
我有send email 問候佢, 佢個address嗰遍文下方架!
我追佢(d文)追咗好多年lu... 如果miss咗一期我會好唔開心
希望老人家唔使受咁多苦啦!


公爵府

積分: 29287


14#
發表於 08-1-10 16:33 |只看該作者
原文章由 kerkermui 於 08-1-10 16:09 發表
我有send email 問候佢, 佢個address嗰遍文下方架!
我追佢(d文)追咗好多年lu... 如果miss咗一期我會好唔開心
希望老人家唔使受咁多苦啦!

我是訂閱下載到pda的,所以看不到他的e-mail :(


男爵府

積分: 6832


15#
發表於 08-1-10 21:38 |只看該作者
can you tell me the e-mail address /\/\


珍珠宮

積分: 41838

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 08-1-10 21:54 |只看該作者
我是區醫生的粉絲.
在此送上祝福!! 早日康復.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo