自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7754


1#
發表於 08-2-5 12:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 08-2-5 12:09 |只看該作者
原文章由 KITKITDaddy 於 08-2-5 12:06 發表
從不喜歡JUNO...這番話令我對佢改觀

Juno 怒 罵
「 係 渣 滓 中 渣 滓 」 ...


我都係咁話!


男爵府

積分: 5260

BK猜猜猜慶中秋


3#
發表於 08-2-5 12:11 |只看該作者
me three....


大宅

積分: 1108


4#
發表於 08-2-5 12:12 |只看該作者


========
Juno 怒 罵 「 係 渣 滓 中 渣 滓 」


寶石宮

積分: 407283

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 貓狗褓姆 認識瑞士牛牛第一回 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 08-2-5 12:12 |只看該作者
雖則佢唔靚仔,但起碼有人性呀
我鐘意你同我講 I Love U, I Love U Too!
You are the sunshine of my life. That's why I'll always stay around. You are the apple of my eye. Forever you'll stay in my heart.


別墅

積分: 797


6#
發表於 08-2-5 12:15 |只看該作者

佢真係好似好鍾意阿嬌呢,其實靚仔都係冇本心嘅啦,都係juno好^^


翡翠宮

積分: 85874

2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 08-2-5 12:15 |只看該作者
yes !!

原文章由 babyhowie 於 08-2-5 12:09 發表


我都係咁話!
自由太多會令世人失去平衡


大宅

積分: 3569


8#
發表於 08-2-5 12:16 |只看該作者
我以前都以為JUNO係有錢仔玩玩下,直至聽過佢首"濛"就對佢改觀,唱得好有HEART.


珍珠宮

積分: 38742

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 08-2-5 12:17 |只看該作者
其實有好多男星唔like edison
等於好多女星唔like 蔡依琳一樣


子爵府

積分: 10537


10#
發表於 08-2-5 12:17 |只看該作者
陳x希當然最衰啦, 唔遵守遊戲規則


伯爵府

積分: 18645


11#
發表於 08-2-5 12:19 |只看該作者
「 係 渣 滓 中 渣 滓 」鬧得好


珍珠宮

積分: 38085


12#
發表於 08-2-5 12:21 |只看該作者
又唔好咁講
冇出聲果d你又點知佢地點諗?
始終驚得罪人嘛
補充少少, 其實lisa姐同家燕姐都講過類似說話


禁止訪問

積分: 2939


13#
發表於 08-2-5 12:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3479


14#
發表於 08-2-5 12:24 |只看該作者
原文章由 fanfan0582 於 08-2-5 12:19 發表
「 係 渣 滓 中 渣 滓 」鬧得好


係 渣 滓 中 極品 :tongue:


水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 08-2-5 12:24 |只看該作者
渣 滓 中 渣 滓


公爵府

積分: 28554

好媽媽勳章


16#
發表於 08-2-5 12:25 |只看該作者
原文章由 KITKITDaddy 於 08-2-5 12:06 發表
從不喜歡JUNO...這番話令我對佢改觀

Juno 怒 罵
「 係 渣 滓 中 渣 滓 」

阿 嬌 緋 聞 男 友 麥 浚 龍 昨 日 出 席 新 城 活 動 時 說 : 「 有 份 ...
嚴 守 止 賺 、 止 蝕 位 , 相 信 每 個 投 資 者 都 曉 , 但 利 字 當 頭 , 確 實 知 易 行 難 。 所 以 , 希 望 大 家 , 贏 了 錢 , 開 心 之 餘 , 要 保 持 清 醒 ; 輸 了 錢 , 傷 心 之 餘 , 亦 要 保 持 冷 靜 。 懂 得 平 衡 投 資 心 態 , 也 許 是 致 勝 之 道 的 必 備 條 件 。


別墅

積分: 769


17#
發表於 08-2-5 12:28 |只看該作者
原文章由 goat 於 08-2-5 12:21 發表
又唔好咁講
冇出聲果d你又點知佢地點諗?
始終驚得罪人嘛
補充少少, 其實lisa姐同家燕姐都講過類似說話


lisa姐同家燕姐有江湖地位嘛講左都唔怕,而且Juno係有錢仔
洗咩睇人面色呀,其他偽人唔怕比人封殺咩


男爵府

積分: 7228


18#
發表於 08-2-5 12:31 |只看該作者
初出道我係吾鍾意佢, 自從再出來一洗以往playboy形象, 已改觀.

JUNO



原文章由 花菲 於 08-2-5 12:15 發表

佢真係好似好鍾意阿嬌呢,其實靚仔都係冇本心嘅啦,都係juno好^^


珍珠宮

積分: 38085


19#
發表於 08-2-5 12:32 |只看該作者
肥仔金,
咁又係o既, 所以樓主都唔洗咁激o既。
不過我而家為黃x民同李x持擔心lor


大宅

積分: 1629


20#
發表於 08-2-5 12:37 |只看該作者

佢自已都係藝人
應該好明白佢地至岩架
係. addeson係濺
但尊老唔應該再踩多人地幾腳囉....
佢自已梗係唔記得佢初出道個時
有幾多廣大市民憎佢呀
佢咪又係好似過街老鼠咁
人實有高底架啦
不過佢無資格批評人地囉

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo