親子旅遊

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10251


1#
發表於 14-10-26 21:36 |只看該作者
本帖最後由 卓媽 於 14-10-26 21:42 編輯

如果有,跟邊間旅行社好?
每日錫寶貝多一些.一齊努力為將來!


男爵府

積分: 9527


2#
發表於 14-10-26 22:01 |只看該作者

回覆:有冇人聖誕假會去東京迪士尼?

我自由行21-22/12入園玩,住3晚Hilton Tokyo bay.




子爵府

積分: 10251


3#
發表於 14-10-26 22:36 |只看該作者
其實依家係咪小左好多人去喇?
每日錫寶貝多一些.一齊努力為將來!


子爵府

積分: 10251


4#
發表於 14-10-26 22:41 |只看該作者
自由行有難道嗎?我唔識日文。
自己book酒店機票大約多少錢?
請指教。

每日錫寶貝多一些.一齊努力為將來!


別墅

積分: 789


5#
發表於 14-10-26 22:45 |只看該作者

回覆:有冇人聖誕假會去東京迪士尼?

我也是自由行,預計12月26日會去東京迪士尼。吾識日文絕對冇問題,好易去




水晶宮

積分: 69641


6#
發表於 14-10-27 11:14 |只看該作者
卓媽 發表於 14-10-26 22:41
自由行有難道嗎?我唔識日文。
自己book酒店機票大約多少錢?
請指教。
東京自由行好簡單 !! 唔駛識日文 !!

酒店機票有平有貴 !!

但聖誕去東京迪士尼會凍到妳甩肺 !!!


翡翠宮

積分: 84302


7#
發表於 14-10-27 16:20 |只看該作者
回覆 卓媽 的帖子

日本人好鍾意去迪士尼,所以日日都咁多人


子爵府

積分: 10251


8#
發表於 14-10-27 16:21 |只看該作者
謝謝大家提點。
每日錫寶貝多一些.一齊努力為將來!


子爵府

積分: 14395


9#
發表於 14-10-27 17:41 |只看該作者
me too.. 自由行12/22日入場
    


男爵府

積分: 5940


10#
發表於 14-10-27 18:45 |只看該作者

引用:回覆 卓媽 的帖子日本人好鍾意去迪士尼,所

原帖由 oldfrog 於 14-10-27 發表
回覆 卓媽 的帖子

日本人好鍾意去迪士尼,所以日日都咁多人
雖然平日都多人,但環境秩序氣氛都好好


大宅

積分: 1854


11#
發表於 14-12-27 20:55 |只看該作者

引用:我自由行21-22/12入園玩,住3晚Hilton+Toky

原帖由 brima 於 14-10-26 發表
我自由行21-22/12入園玩,住3晚Hilton Tokyo bay.
我5月會去東京,都諗住book Hilton Tokyo bay. 你book幾錢一晚?係邊度book?
你係唔係買two days pass?




男爵府

積分: 9527


12#
發表於 14-12-27 21:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+brima+於+14-10-26+發表我自

原帖由 patsylau 於 14-12-27 發表
我5月會去東京,都諗住book Hilton Tokyo bay. 你book幾錢一晚?係邊度book?
你係唔係買two days pass?



...
我直接同hotel book early bird promotion 約$2700 per night for 4 people at happy magic room. 係hotel 買2 day pass 係guarantee 入園的。你不是旺季入園,不一定要guarantee。
myphoto.jpg




大宅

積分: 1854


13#
發表於 14-12-27 22:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+patsylau+於+14-12-27+發表我

原帖由 brima 於 14-12-27 發表
我直接同hotel book early bird promotion 約$2700 per night for 4 people at happy magic room. 係hotel ...
Guarantee 入園的飛貴d?




珍珠宮

積分: 33430


14#
發表於 14-12-27 23:37 |只看該作者

引用:Quote:卓媽+發表於+14-10-26+22:41+自由行

原帖由 pbpk03845784 於 14-10-27 發表
東京自由行好簡單 !! 唔駛識日文 !!

酒店機票有平有貴 !!
我11月中去已經覺得好凍,個日仲要落雨。




男爵府

積分: 9527


15#
發表於 14-12-28 10:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+brima+於+14-12-27+發表我直

原帖由 patsylau 於 14-12-27 發表
Guarantee 入園的飛貴d?
同官方一樣




大宅

積分: 4009


16#
發表於 14-12-28 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 patsylau 於 14-12-27 發表我

原帖由 brima 於 14-12-27 發表
我直接同hotel book early bird promotion 約$2700 per night for 4 people at happy magic room. 係hotel ...
guarantee pass 係book 酒店果時要買定可以 入住果日先買?


男爵府

積分: 9527


17#
發表於 14-12-28 17:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+brima+於+14-12-27+發表我直

原帖由 EMILYCHAN825 於 14-12-28 發表
guarantee pass 係book 酒店果時要買定可以 入住果日先買?
入園果朝先買,counter 開7:00




男爵府

積分: 9527


18#
發表於 14-12-28 17:28 |只看該作者

回覆:有冇人聖誕假會去東京迪士尼?

So far 好滿意呢間hotel, 打算暑假再去住多一次。happy magic room floor 3/F
myphoto.jpg




男爵府

積分: 9527


19#
發表於 14-12-28 17:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pbpk03845784+於+14-10-27+發

原帖由 樂晴天 於 14-12-27 發表
我11月中去已經覺得好凍,個日仲要落雨。
我們去disney sea 果日又係落住雨,真係好涷下




珍珠宮

積分: 33430


20#
發表於 14-12-28 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂晴天+於+14-12-27+發表我11

原帖由 brima 於 14-12-28 發表
我們去disney sea 果日又係落住雨,真係好涷下
Sea好玩嗎?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo