我仔仔曾經在14個月左右有似戒奶的徵狀, 令到我地成家都好煩惱, 因為怕會唔夠營養, 但其實佢咁大個已經到咗識反抗的階段, 就算想迫佢飲都無用, 所以最後諗通咗都無再免強佢, 果段時間就開始俾佢食bb芝士, 多d飲吓豆漿咁lor, 繼續應沖奶的時候照沖(不過沖少d), 諗住飲少少都好過無, 後來過多2個星期到, 佢又特然間肯飲返奶, 原來其實佢只係厭奶, 不過今次厭奶期比以往的漫長罷了!
希望你bb都只係間歇性厭奶啦!
原文章由 小齊 於 08-3-15 17:29 發表 
我bb 1.4歲好似戒奶,對奶一d興趣都冇,你地bb戒左未?
http://albums.vitapixel.com.hk/200709/heison/cover.html