自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


公爵府

積分: 26498


1#
發表於 08-5-14 03:31 |只看該作者
有時寫blog是為了抒發感受, 但會唔會覺得自己的私穩會給別人看穿了?


大宅

積分: 3009


2#
發表於 08-5-14 03:35 |只看該作者
咁如果驚比人睇晒d私穩咁唔好公開個blog咪得囉


男爵府

積分: 5454


3#
發表於 08-5-14 03:42 |只看該作者


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 08-5-14 08:10 |只看該作者
係word 寫得喇,.......


原文章由 可兒 於 08-5-14 03:35 發表
咁如果驚比人睇晒d私穩咁唔好公開個blog咪得囉


水晶宮

積分: 51912


5#
發表於 08-5-14 08:30 |只看該作者
唔怕架!一般事情分享我覺得唔怕俾人睇喎!自己又唔係唔見得光,至於好私隱嗰d,正如可兒所言,寫完按番個'唔公開網誌'個制咪得囉!無人睇到.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 08-5-14 08:35 |只看該作者
原文章由 可兒 於 08-5-14 03:35 發表
咁如果驚比人睇晒d私穩咁唔好公開個blog咪得囉

係囉.....
基本上我寫得上去既野,就一定見得光,有朋友睇完俾comment,我覺得好好玩。


別墅

積分: 730


7#
發表於 08-5-14 08:49 |只看該作者
原文章由 1928mickey 於 08-5-14 08:10 發表
係word 寫得喇,.......



用word寫冇得upload 相, 又冇得用icons喎...


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 08-5-14 09:07 |只看該作者
excel 有吖....
咁怕, 最好唔寫......

原文章由 M_ind 於 08-5-14 08:49 發表



用word寫冇得upload 相, 又冇得用icons喎...


別墅

積分: 730


9#
發表於 08-5-14 09:15 |只看該作者
其實如果真係怕比睇到自已個blog, 可以選擇" 只有自己"架....寫blog吾一定比人睇, 最緊要係自已想點姐


伯爵府

積分: 17739

魅力王子


10#
發表於 08-5-14 09:24 |只看該作者
原文章由 haileymama 於 08-5-13 16:35 發表

係囉.....
基本上我寫得上去既野,就一定見得光,有朋友睇完俾comment,我覺得好好玩。

agree,i enjoy to write my blog


子爵府

積分: 10867


11#
發表於 08-5-14 09:40 |只看該作者
寫blog 一般都想俾人睇ge, 只係你會公開俾所有人(includes 識你、唔識你), 還是只朋友類。

我寫得上 Blog 的, 無任歡迎別人閱讀和回應。 私人事件想上blog, 我唔會寫人名。

Blog 我就一向不加相片的, 因為我是完全公開的,始終怕一不小心便發放了一些不打算公開的私人資料。 網絡世界都係小心d 好!
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


公爵府

積分: 26498


12#
發表於 08-5-14 09:42 |只看該作者
原文章由 1928mickey 於 08-5-14 09:07 發表
excel 有吖....
咁怕, 最好唔寫......



寫blog 是想記錄自己的個人感受...


公爵府

積分: 26498


13#
發表於 08-5-14 09:44 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-5-14 08:30 發表
唔怕架!一般事情分享我覺得唔怕俾人睇喎!自己又唔係唔見得光,至於好私隱嗰d,正如可兒所言,寫完按番個'唔公開網誌'個制咪得囉!無人睇到.


我而家先知原來可以唔公開網誌....

[ 本文章最後由 焯媽媽 於 08-5-14 09:45 編輯 ]


公爵府

積分: 26498


14#
發表於 08-5-14 09:49 |只看該作者
原文章由 haileymama 於 08-5-14 08:35 發表

係囉.....
基本上我寫得上去既野,就一定見得光,有朋友睇完俾comment,我覺得好好玩。


但有時, 真係好想在網上寫下日常工作的是是非非, 但只怕別人對號入座....


別墅

積分: 788


15#
發表於 08-5-14 09:57 |只看該作者
我想開自己的blog,不公開的,有好介紹嗎?


男爵府

積分: 7331

畀面勳章


16#
發表於 08-5-14 09:58 |只看該作者
原文章由 ~仔仔媽咪~ 於 08-5-14 08:30 發表
唔怕架!一般事情分享我覺得唔怕俾人睇喎!自己又唔係唔見得光,至於好私隱嗰d,正如可兒所言,寫完按番個'唔公開網誌'個制咪得囉!無人睇到.

我近期都愛上寫blog,可以抒發一點情感,心情都好D 我又唔怕將我的事情分享,正如其他mami甘講,比得人睇就5怕,自己又唔係唔見得光


子爵府

積分: 10537


17#
發表於 08-5-14 10:08 |只看該作者
寫blog係一種很好的抒發, 我都好鍾意架

如果個人喜好唔想比人睇.... 可以private左成個blog, 又或者揀可以輸入password invite friends先睇到既blog黎寫架嘛... 同埋唔好揀咁熱門既blog網站..


禁止訪問

積分: 4238


18#
發表於 08-5-14 10:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 93763

2026勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 08-5-14 10:30 |只看該作者
我都會寫blog, 唔想俾其他人見到就會唔公開, 又或者, 某d只公開俾朋友睇.


別墅

積分: 730


20#
發表於 08-5-14 19:21 |只看該作者
投其所好啦, 公吾公開都係個人選擇之麻, 有乜緊要

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo