跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 181


1#
發表於 08-6-19 11:45 |只看該作者
請問有無人睇不肓,要做iui/ivf,討論下啦


子爵府

積分: 10863


2#
發表於 08-6-19 12:52 |只看該作者
我有位同事去咗大陸做iui.你想知 d咩呀?睇吓幫唔幫到你.
barbora


大宅

積分: 2542


3#
發表於 08-6-20 11:27 |只看該作者
樓主,
不如你講清楚d啦.
究竟你想知澳門不育科醫生的資料,還是已經確定左要做iui/ivf呀?


複式洋房

積分: 181


4#
發表於 08-6-23 09:03 |只看該作者
我已確定做ivf,sent 去瑪麗,有無人有同樣case.


大宅

積分: 2542


5#
發表於 08-6-23 11:20 |只看該作者
你經咩途徑send去瑪麗呀?
我都想知呀,事關我都睇緊醫生.
你是經山頂嗎?是醫生建議嗎?幾錢?


複式洋房

積分: 114


6#
發表於 08-6-24 20:37 |只看該作者
i go to Union for my IVF now my baby is 10 weeks total cost me HKD 50,000
原文章由 Lumpy 於 08-6-23 11:20 發表
你經咩途徑send去瑪麗呀?
我都想知呀,事關我都睇緊醫生.
你是經山頂嗎?是醫生建議嗎?幾錢?


大宅

積分: 2542


7#
發表於 08-6-25 18:52 |只看該作者
mctan,
恭喜你呀!!

你就好啦,我等左三年了.
五萬蚊
好貴呀...


大宅

積分: 1068


8#
發表於 08-6-25 23:46 |只看該作者
你有睇緊私家醫生定係山頂呀?

原文章由 Lumpy 於 08-6-25 18:52 發表
mctan,
恭喜你呀!!

你就好啦,我等左三年了.
五萬蚊
好貴呀...


複式洋房

積分: 181


9#
發表於 08-6-26 10:55 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-6-23 11:20 發表
你經咩途徑send去瑪麗呀?
我都想知呀,事關我都睇緊醫生.
你是經山頂嗎?是醫生建議嗎?幾錢?

我做iui唔成功,so下一步會係ivf,但一切要月中覆診先知醫生的安排,你睇邊度醫生,我係山頂dr.fong.


大宅

積分: 2542


10#
發表於 08-6-26 12:13 |只看該作者
我都係睇山頂呀,叫咩醫生呢...忘了,好似係姓黃的,總之是個女醫生.

我想問,你在山頂做iui,是醫生建議嗎?收幾錢呀?仲有,現在做ivf,又幾錢呀?是不是在澳門做呀?我好緊張問幾錢,事關我知在香港做好貴,但我又唔想去大陸做.

其實我醫生無叫我做iui/ivf,她只是慢慢同我試,事關我是子宮壁太薄,所以醫生話下個cyber我要日日打針.

你介唔介意我問你是因咩事要做iui呀?


大宅

積分: 2542


11#
發表於 08-6-26 12:17 |只看該作者
bbdog_2006 ,
我睇山頂呀,一來山頂不用錢,二來信唔過出面的私家醫生,亦唔知邊個好.

事關不孕呢樣野,係可以有好多野要驗的,在出面好多婦科醫生都會叫病人照千幾二千蚊野,但結果都係唔知咩事不孕.唔想在出面周圍試醫生,所以叠埋心緒睇山頂.
同時間,亦有睇中醫調理身體,因為飲左中藥後,身體真係好左,睡得好,胃口又好,個人精神左.

唉,可以做的都做左了,現在都唔諗得咁多,唯有聽天由命囉.生bb的野,好睇緣份,或許,我同bb真係無緣呢.
唉,出街見到人地的bb,自己會好心痛,因為,我都想有一個,有時真係會喊架.


複式洋房

積分: 114


12#
發表於 08-6-26 21:06 |只看該作者
i straight away go HK for IVF. The service at HK Union is very good.


大宅

積分: 1068


13#
發表於 08-6-27 00:24 |只看該作者
我都好明白你既心情, 有時仔女既野真係唔可以強求, 真係急都急唔來, 我就好彩唔駛去到做呢步就自然有bb, 我身邊都有朋友係做左好多野, 等左幾年, 佢亦好彩去到試管果一步就自然有左. 其實有時你抱住放棄既態度, 可能有d意想不到既效果.

事實上呢個等待既過程好痛苦, 你繼續睇山頂都好架, 不過亦可以同時睇剛係山頂出來的劉醫生或駱醫生, 我個朋友就係睇左劉醫生, 咁就有左, 佢本來諗住做試管架啦.

其實有無試過去下旅行, 個人relax下會好d架.

希望早日聽到你既好消息啦

原文章由 Lumpy 於 08-6-26 12:17 發表
bbdog_2006 ,
我睇山頂呀,一來山頂不用錢,二來信唔過出面的私家醫生,亦唔知邊個好.

事關不孕呢樣野,係可以有好多野要驗的,在出面好多婦科醫生都會叫病人照千幾二千蚊野,但結果都係唔知咩事不孕.唔想在出面周圍試醫 ...


大宅

積分: 2542


14#
發表於 08-6-27 13:07 |只看該作者
係呀,現在都唔敢諗咁多.
不過,中西醫就照睇囉.
現在想問定d在澳門做iui/ivf的資料,做定心理準備.


大宅

積分: 2542


15#
發表於 08-6-27 13:09 |只看該作者
係呀,現在都唔敢諗咁多.
不過,中西醫就照睇囉.
現在想問定d在澳門做iui/ivf的資料,做定心理準備.


別墅

積分: 525


16#
發表於 08-6-28 12:50 |只看該作者
好耐都無上黎傾偈啦, 我都即將去山頂看不育, 睇我個醫生係黃潔敏, 山頂依家得兩個不育醫生, 佢係其中一個, 唔知佢可唔可以幫到我?
其實我之前係香港睇私家不育醫生, 第四次iui 之後(一月尾)就成功左, 不過好可惜係3月頭小產(懷孕差不多十一週), 山頂醫生話係個胎自然流產, 先天不足, 到依家用中醫調理, 希望7月係山頂再做iui 會成功啦!
係呢, lumpy, 我記得你話去科大睇莫醫生, 佢ok 嗎? 我依家只係睇普通中醫調理, 貪佢近我屋企ja!


原文章由 Lumpy 於 08-6-27 13:09 發表
係呀,現在都唔敢諗咁多.
不過,中西醫就照睇囉.
現在想問定d在澳門做iui/ivf的資料,做定心理準備.


大宅

積分: 2658


17#
發表於 08-6-28 23:11 |只看該作者

回覆 #6 Lumpy 的文章

我都系見議你直接去hk睇, 因為
1. 澳門的不育科醫生水準比hk專科差......
2. 不育與女性年齡有關, 年齡愈大卵子質素愈差, 系澳門睇可能1,2年後才send 你去hk, 去到hk又要排一大輪, check一大輪, 甘你d時間同卵子就............


大宅

積分: 2575


18#
發表於 08-6-29 15:19 |只看該作者
大家唔好氣餒, 我有個朋友結左婚成好耐都無bb, 佢地後來都抱住放棄態度, 可能咁樣雙方都輕鬆左, 到第十年就自然有左bb, 大家輕鬆d, 去下旅行, 努力呀!!


複式洋房

積分: 181


19#
發表於 08-6-30 09:33 |只看該作者
原文章由 Lumpy 於 08-6-26 12:13 發表
我都係睇山頂呀,叫咩醫生呢...忘了,好似係姓黃的,總之是個女醫生.

我想問,你在山頂做iui,是醫生建議嗎?收幾錢呀?仲有,現在做ivf,又幾錢呀?是不是在澳門做呀?我好緊張問幾錢,事關我知在香港做好貴,但我又唔想去大陸 ...

Dear Lumpy:
我係子宮內膜異位,做完腹腔鏡手術,做iui都唔得,下一步ivf,你如果係內膜薄可以試下中醫,可能work.我好驚如果ivf唔得都唔知點算.


複式洋房

積分: 181


20#
發表於 08-6-30 09:47 |只看該作者
原文章由 Airam 於 08-6-28 12:50 發表
好耐都無上黎傾偈啦, 我都即將去山頂看不育, 睇我個醫生係黃潔敏, 山頂依家得兩個不育醫生, 佢係其中一個, 唔知佢可唔可以幫到我?
其實我之前係香港睇私家不育醫生, 第四次iui 之後(一月尾)就成功左, 不過好可惜 ...

Dear Airma:

你唔好擔心你懷孕開好容易有,我有個朋友結婚好耐都無用好多方法後來有但到12wks左右bb無左,無幾耐左懷孕了,現在bb都兩歲幾,所以我對你有信心.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo