懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


1#
發表於 15-5-1 19:58 |只看該作者
本帖最後由 lemontea520 於 15-5-5 17:38 編輯

岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可以長期湊b , 本身都諗住99湊既,唔會打搞我媽好耐……………… 我知佢心野但係聽到真係甘講,我就有啲不是味兒。為左去玩…………

**多謝大家既意見, 我個日忽左, E家冇野啦~~~~
到時再算啦~~~~唔理LU


沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


子爵府

積分: 10823


2#
發表於 15-5-1 20:06 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

唔使唔開心啦,bb係你生既,如果唔係自己湊既,咁交比邊個湊都一樣姐。你媽媽都湊到你咁大,係時候享下福輕鬆下啦,老人家做咗咁多年人而家唔玩幾時玩呀,你要睇開d,可能30年後你仲爛玩過你媽媽呢



點評

chappiet    發表於 15-5-5 13:01
crystallaulau    發表於 15-5-5 10:11
小李的媽媽    發表於 15-5-3 23:33


大宅

積分: 2576


3#
發表於 15-5-1 20:17 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

我媽媽一樣
都係唔想幫我湊,原因都係覺得沒自由
最後都有幫我
但係我其實都唔係好想 因為覺得勉強
但沒$沒計 請姐姐好貴




大宅

積分: 1466


4#
發表於 15-5-1 20:20 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

唔駛唔開心喎,其實長輩湊大我哋已經唔容易。佢哋都有自己的興趣及選擇生活的自由。未必個個都想湊孫㗎。

我同6299同住,大家相處ok. 依家陀住佢哋第一個孫,我都當住C6面講交去育嬰園湊,朝八晚六。老人家年紀大,湊初生係好辛苦㗎,二個鐘餵一次奶,食完掃風已經一個鐘,即是一個鐘後又一次,頭二個月無限loop, 二老聽到後立即唔出聲。c6 立即講如果你們想玩B就可以早D接B返來。

老人家已經完成佢哋責任,我自己生出來,當然自己湊啦。





珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


5#
發表於 15-5-1 20:27 |只看該作者

引用:唔使唔開心啦,bb係你生既,如果唔係自己湊

原帖由 艾妃 於 15-05-01 發表
唔使唔開心啦,bb係你生既,如果唔係自己湊既,咁交比邊個湊都一樣姐。你媽媽都湊到你咁大,係時候享下福輕 ...
我都知 我都無勉強我媽去湊,只係個心唔c服甘啫。

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


男爵府

積分: 7123


6#
發表於 15-5-1 20:50 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

調轉頭諗,將來你老左想享福時,你會吾會想湊孫甘困身先?
我自己湊,有時想睇戲,二人世界,好似申請甘預早問佢可吾可以幫我湊陣,真係速去速回,有時都覺得長期湊孫的老人家好偉大,肯做依份工




翡翠宮

積分: 94880


7#
發表於 15-5-1 20:50 |只看該作者
唔好唔開心,老人家已經忙佐大半世,都係時候等佢做自己鐘意做嘅事


男爵府

積分: 6595


8#
發表於 15-5-1 20:59 |只看該作者

回覆:lemontea520 的帖子

唔使唔開心,俾媽咪抖下啦,佢都辛苦左好多年喇!




大宅

積分: 1268


9#
發表於 15-5-1 21:13 |只看該作者

引用:岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期

原帖由 lemontea520 於 15-05-01 發表
岩岩同我姨傾計,原來我媽唔想第曉幫我長期湊b.原因係: 湊住甘我咪唔可以去玩囉?
其實我一早都知我媽唔可 ...
我媽咪都唔會幫我湊,佢寧願返工
湊bb好大責任~仲辛苦過返工,所以自己湊或者請姐姐幫手~老人家辛苦左咁多年應該好好享受下既


複式洋房

積分: 392


10#
發表於 15-5-1 21:27 |只看該作者
回覆 lemontea520 的帖子

唔洗唔開心, 其實邊個照顧bb都無所謂啦, 咁其實照顧一個小朋友對一個老人家嚟講都辛苦架, 咁又無晒私人時間, 你第一胎嗎?你要知道一個人照顧住一個小朋友係完全無得休息, 體力都要架, 所以你唔洗唔開心或嬲你媽咪, 咁其實你媽咪咁辛苦照顧到你家下都快做人媽咪, 你應該更體諒你媽咪. 做媽媽唔係咁容易架, 咁坦白講, 你媽咪唔係應份同你照顧你小朋友, 咁你咪當比你媽咪開開心心咁過佢自己想既生活囉, 佢都係坦白講啫... 愛媽媽, 媽媽好偉大架. 你都要加油啊!


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


11#
發表於 15-5-1 21:50 |只看該作者

引用:回覆 lemontea520 的帖子唔洗唔開心, 其實

原帖由 Happydayfamily 於 15-05-01 發表
回覆 lemontea520 的帖子

唔洗唔開心, 其實邊個照顧bb都無所謂啦, 咁其實照顧一個小朋友對一個老人家嚟講 ...
我知道呀…………
其實我地俾99湊都覺得好辛苦99。因99之前已經24/7 甘湊姑9個女,我地無能力請姐姐,唉……

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


別墅

積分: 690


12#
發表於 15-5-1 22:12 |只看該作者
回覆 Usagicat 的帖子

我同你一樣,6299主動話幫我手湊,但係我覺得仔女係自己,無理由旨意佢地,自己一手一腳跟番好d!所以到時我都會辭工當全職媽媽


子爵府

積分: 11774


13#
發表於 15-5-1 22:16 |只看該作者

回覆:lemontea520 的帖子

其實就算佢吾係玩,佢吾幫你湊都正常




男爵府

積分: 8658


14#
發表於 15-5-1 22:42 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

咁老人家都辛苦咗成大半世,投下都好應該啦,況且都唔係應份要幫湊B。




別墅

積分: 776


15#
發表於 15-5-1 22:53 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

首先要唸個bb是你自己既,別人無責任幫你湊你就唔會唔開心架啦!媽媽享下福好過啦


大宅

積分: 1052


16#
發表於 15-5-1 23:13 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

其實我都有呢個問題,我媽同99都仲有番工,99係潮人,鐘意玩,所以我本身都唔想比佢湊,而我一直以為我阿媽係好想湊孫,但其實原來唔係。佢覺得要放棄而家份工好似好可惜,而我又比唔到佢而家份人工,雖然佢口就話都係預左佢湊嫁喇,但都仲未傾比番幾多錢我媽好,始終供緊樓負擔大




大宅

積分: 1123


17#
發表於 15-5-3 14:45 |只看該作者

回覆:lemontea520 的帖子

我都覺得揍b係父母自己既責任,爺爺、嫲嫲、公公、婆婆唔揍合理不過




珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


18#
發表於 15-5-3 23:26 |只看該作者

引用:我都覺得揍b係父母自己既責任,爺爺、嫲嫲

原帖由 barbee 於 15-05-03 發表
我都覺得揍b係父母自己既責任,爺爺、嫲嫲、公公、婆婆唔揍合理不過
我無話bb一定係要4大長老湊。不過當初雙方娘親實牙實齒話幫手,這個是考慮因素之一!

b係我既我一定會負責,我唔會生完放低唔教唔理!!

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


珍珠宮

積分: 32267

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


19#
發表於 15-5-3 23:29 |只看該作者

引用:首先要唸個bb是你自己既,別人無責任幫你湊

原帖由 standingbird 於 15-05-01 發表
首先要唸個bb是你自己既,別人無責任幫你湊你就唔會唔開心架啦!媽媽享下福好過啦

...
同上! 我無講過我生出黎既野要人負責! 我打個post出黎係想舒發,唔係要俾人插!
我唔係生完由佢係婆婆/麻麻家自生自滅!

沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


大宅

積分: 2056


20#
發表於 15-5-3 23:33 |只看該作者

回覆:有啲唔開心

我媽都係,但我明白佢點諗,湊小朋友好困身,我媽又鐘意自由,我又覺得生bb係自己既責任,無必要要自己媽咪咁辛苦,所以我一個月後生左,都會自己湊,呢個係一決定生bb果時,已經同老公決定係咁做,自己湊,始終係最好,唔使唔開心,老人家鐘意自由,咪由佢囉,無謂勉強佢吖,睇開d啦,我媽都係唔痴家既人,一瞓醒就出街,想搵佢食飯都要預約架


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo