懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 324


1#
發表於 15-5-19 08:50 |只看該作者
如題,謝謝




大宅

積分: 3523


2#
發表於 15-5-19 08:52 |只看該作者
萬寧888/3樽


男爵府

積分: 6822

育兒性格勳章


3#
發表於 15-5-19 09:05 |只看該作者
藥房,如果見到惠氐姨姨仲抵


大宅

積分: 1785

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 15-5-19 09:19 |只看該作者
我系法國醫院檢查,順便買埋,150蚊/樽,勁抵!


別墅

積分: 683


5#
發表於 15-5-19 12:00 |只看該作者
藥房, 之前有JM介紹將軍澳新都城2期某藥房賣245, 算好抵
有D藥房都賣緊280一盒


複式洋房

積分: 106


6#
發表於 15-5-19 13:11 |只看該作者

回覆:Esther~kwok~lau 的帖子

請問如果唔係法國醫院覆診,可以買嗎?




複式洋房

積分: 196


7#
發表於 15-5-19 13:13 |只看該作者

回覆:請問邊度買惠氏藻油dha 比較平?

我產檢開個dr , 180一樽,估不到法國仲平


翡翠宮

積分: 94880


8#
發表於 15-5-19 13:26 |只看該作者
呢D都係係醫院開咋,有時去藥房買


大宅

積分: 1785

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


9#
發表於 15-5-19 14:47 |只看該作者
回覆 Wankylwk 的帖子

咁我又唔知啊,因為系醫生開的,如果冇醫生處方,應該買唔到掛


別墅

積分: 690


10#
發表於 15-5-19 14:59 |只看該作者

回覆:Esther~kwok~lau 的帖子

點樣買,叫個醫生開??
我都係法國產檢




大宅

積分: 1785

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


11#
發表於 15-5-19 15:02 |只看該作者
回覆 hungmami 的帖子

系呀,你睇邊個醫生啊?我睇郭瑞怡,當時仲系佢推薦我系醫院買,因為平過外面好多!


複式洋房

積分: 324


12#
發表於 15-5-19 19:04 |只看該作者

回覆:請問邊度買惠氏藻油dha 比較平?

咁我下次睇醫生時問下先 謝謝




別墅

積分: 690


13#
發表於 15-5-20 00:31 |只看該作者

回覆:Esther~kwok~lau 的帖子

我睇游洋啊!唔該您,咁我下一次去問下佢先




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo