婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4676


1#
發表於 15-6-13 09:20 |只看該作者
有冇sis 男家果邊個個都系福建人?
平時佢地自己人用福建話溝通,我都聽唔明,講緊我壞話都唔知
同埋系咪特別霸權,男既又大男人,
又好鐘意成班福建幫聚埋一齊?我融入唔到佢地既圈子。。
有c6在場陪我都好d,唔系真系悶死我


大宅

積分: 2733


2#
發表於 15-6-13 10:28 |只看該作者

回覆:6299福建人

哈哈,你寫嘅野同我一樣,不過我冇諗過要融入佢吔啊,更加唔常見。




大宅

積分: 1741


3#
發表於 15-6-13 11:31 |只看該作者

回覆:6299福建人

@~@我6299系廈門架,成班親戚都會聚埋一齊講鄉下話,好在我系福建人,本身識聽福建話,但廈門話偏音啲,唔算好明,但都知大約講咩,但我唔會理架喎,岩咀咪出下聲,唔岩咀咪唔出聲。廢時講多錯多。。 你話福建成日聚埋一齊? 我娘家又唔會喎,可能系家家相處mode唔同啫。。。 同檯無話題就唯有搵啲同齡既親戚傾架咋因為我都係禁。。。


大宅

積分: 3897


4#
發表於 15-6-13 12:39 |只看該作者

回覆:6299福建人

我父母係福建人,但父家族先係煩又大聲,因為冇乜教養,媽媽果頭完全冇問題

睇下鄉下係邊,城市人好d,鄉郊就好似傳統家族咁,鐘意圍埋geli gulu 講是非,唔理人感覺當你外人



男爵府

積分: 5714


5#
發表於 15-6-14 00:46 |只看該作者

回覆:Nikkichau 的帖子

我同你一樣!! 62 99 c6 系屋企都系講鄉下話 叔仔好啲多數講番廣東話!
佢地男人系大q哂 吾洗做 女人就乜都要做 !
依家佢地仲要成日對住我既1歲仔講鄉下話
我驚第時連個仔都同我講鄉下話 同佢地同聲同氣吾理我!


大宅

積分: 4676


6#
發表於 15-6-14 15:41 |只看該作者
回覆 waiiwaii0611 的帖子

同你一樣,佢地系呀b出世時就已經話一定要教佢福建話


水晶宮

積分: 74328


7#
發表於 15-6-14 16:18 |只看該作者
佢地唔係特登唔比你融入佢地既圈子,係你自己融入唔到姐.
唔明佢地講咩,咪學下囉.
如果你男友係法國人,佢屋企人講既係法國鄉下話,咁唔通又諗佢地講你壞話?邊度介意咁多呀.


複式洋房

積分: 155


8#
發表於 15-6-14 19:51 |只看該作者

回覆:6299福建人

我係福建人來的,可能地方唔同,屋企親戚零聚會!所以我覺得無乜特別!
因為我,細佬同佢老婆都講廣東話,所以基本上得佢兩老自己溝通先講福建話!
屋企人可能已經進化左




男爵府

積分: 5251


9#
發表於 15-6-14 20:21 |只看該作者

回覆:6299福建人

我6299係東莞人,平時同我老公講野都係用鄉下話,我都係聽唔明,62會係我面前講廣東話,99唔會。返到去佢鄉下成班又係講鄉下話,悶到九彩,我只係聽到奶奶成日話我肥,理得佢地




大宅

積分: 2337


10#
發表於 15-6-17 10:37 |只看該作者

回覆:6299福建人

我老公都係福建人,男家那邊只有我一個唔係福建人。62其他新抱都係福建,食飯時佢哋講福建話,我就又聾又啞坐係到陪食,好彩老公唔太識講,仲有佢陪我。
男家有次飲宴,其中有個親戚同我講廣東話(但真係聽唔出一個字),因佢哋大圍吹開水,我唔識聽咪睇電視囉,根本唔為意呢位長輩係同我講野。連我老公都聽唔出係同我講,後來突然一把響亮的女人聲用純正廣東話叫我名,回魂後,呢位女士(長輩老婆)用責罵口吻問我知唔知佢老公同我講嘢,我咪話唔好意思,我冇留意到,點知個女人仲咬住我唔放話\"你都嫁左入來咁多年,連聽都聽唔明,有冇搞錯呀,我當年結婚同99住,一年時間我已經識聽識講啦,你唔似咁蠢喎\"。呢句說話佢估唔到我老公咁大火我老公發火鬧呢個女長輩\"佢(指我)唔識又幾奇呀,我自己都唔識講,就算識係屋企都唔會講,呢到香港嚟架,講鄉下話就返鄉下生活啦,佢唔識講唔識聽得罪你咩,佢英文好叻架,你唔同佢講英文,你做左幾十年人唔係連簡單英文溝通都唔識呀,你個樣都唔似蠢成咁喎\"°
後來呢位長輩,以後見親我都唔敢直接話我,只敢隔山打牛來單打我。


大宅

積分: 3206


11#
發表於 15-6-17 10:46 |只看該作者

引用:我老公都係福建人,男家那邊只有我一個唔係

原帖由 北角謝太 於 15-06-17 發表
我老公都係福建人,男家那邊只有我一個唔係福建人。62其他新抱都係福建,食飯時佢哋講福建話,我就又聾又啞 ...
jm你老公好型


大宅

積分: 1159


12#
發表於 15-6-17 10:46 |只看該作者

引用:我老公都係福建人,男家那邊只有我一個唔係

原帖由 北角謝太 於 15-06-17 發表
我老公都係福建人,男家那邊只有我一個唔係福建人。62其他新抱都係福建,食飯時佢哋講福建話,我就又聾又啞 ...
你老公好英




大宅

積分: 2337


13#
發表於 15-6-17 10:54 |只看該作者

回覆:6299福建人

哈哈…我都覺得老公好型。
好感恩,咁多年我老公都係好維護我,保護我。尤其在男家。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo