爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1081


1#
發表於 15-8-12 17:03 |只看該作者
其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新或一年日本車,都可以買到架五,六年的二手Benz C 180, 不過自己顶頭老细都是揸 Toyota Camry, General Manager 揸Lexus 同BMW 320i , Director就揸 Benz. 我都唔敢買架車靚過老細架車. 其實二手 Benz 可以平過新的 Camry, 但Benz 名字太響太注目了,

買咗都唔敢揸番工, 一陣老細以為我發咗,有乜事第一個炒我就大鑊了.

打過咁多份工,都係見最高級嗰三兩個先會揸 Benz, 同D朋友講起, 佢哋公司都有同樣的情况,

除非你是做生意, 你揸乜車沒有人理. 唔怕架車靚過老細架車.

我要努力成為一個公司的最高級嗰三兩個 ----- 然後揸Benz !!!

在香港,揸Benz就係身份象徵, 揸Benz就威D, 揸Benz就好似惡D, 你同意嗎 ?


伯爵府

積分: 16016


2#
發表於 15-8-12 17:14 |只看該作者
本帖最後由 sf013hk 於 15-8-12 17:16 編輯

得罪都要講句:就係你最後個句令我一路都睇唔起渣 Benz 既人。覺得佢地唔係暴發戶,就係無品味膚淺到極既人。


大宅

積分: 2664


3#
發表於 15-8-12 17:47 |只看該作者

回覆:Benz 車主是不是多數是商人或在一間公司的高級管理人員?

完全冇關係,各人選擇,有d父母有左小朋友就要換7人車,有d就會選benz,認為鋼水好d,安全性強d, 一架7人車Alphard幾錢? 一架B仔幾錢? 唔講B,當C200, E200啦,都貴唔過一架Alphard, 點可以咁比較。


男爵府

積分: 8466


4#
發表於 15-8-12 18:00 |只看該作者
回覆 FS 的帖子

揸咩品牌嘅車我覺得同你本身職級並無太大關係, 最緊要自己鍾意而又負擔得起...

個人認為 Mercedes 內裝同同級車比手工真係 grand 啲, 坐落比較豪華, 但操控並唔係最好嘅一個品牌...


大宅

積分: 3505


5#
發表於 15-8-12 19:03 |只看該作者

回覆:Benz 車主是不是多數是商人或在一間公司的高級管理人員?

如果樓主以擁有一架Mercedes為奮鬥目標,作為努力嘅推動,都值得鼓勵。不過可以同你講,有朝一日到你真係揸住三角星嘅軚盤,興奮一陣之後其實又會發現原來不過如此。




男爵府

積分: 6243


6#
發表於 15-8-12 19:34 |只看該作者
回覆 FS 的帖子

以我所見Mercedes Benz同BMW的中型房車都好多車房朋友揸, 查其因由 1.手數一多二手價極低, 一樣成本最見得人 2.年份一舊小問題日日出現(車房友自己整當冇事發生) 3.一有花凹比人整一定比日本車貴, 但自己整成本/時間架架車都一樣.


禁止訪問

積分: 7557


7#
發表於 15-8-12 20:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1592


8#
發表於 15-8-12 23:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1037


9#
發表於 15-8-13 11:52 |只看該作者
BENZ好cheap架喳,
仲平過二手日本車
當然都有過百萬一部既, 要睇下楂邊款了


男爵府

積分: 8272


10#
發表於 15-8-13 22:05 |只看該作者

回覆:Benz 車主是不是多數是商人或在一間公司的高級管理人員?

心態姐。10 多年前有架jazz 套888 車牌,我唔知咩野係叫貴囉


大宅

積分: 4461


11#
發表於 15-8-13 22:37 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-8-12 19:03
如果樓主以擁有一架Mercedes為奮鬥目標,作為努力嘅推動,都值得鼓勵。不過可以同你講,有朝一日到你真係揸 ...
agree


大宅

積分: 4461


12#
發表於 15-8-13 22:40 |只看該作者
我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發現原來不過如此.下個目標Tesla Model X


大宅

積分: 3505


13#
發表於 15-8-14 00:20 |只看該作者

引用:我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發

原帖由 papat 於 15-08-13 發表
我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發現原來不過如此.下個目標Tesla Model X
...
Bentley轉Tesla咪downgrade咗?




大宅

積分: 4461


14#
發表於 15-8-14 00:35 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-8-14 00:20
Bentley轉Tesla咪downgrade咗?
其實學你話..興奮吓..Bentley揸落久而久之就無個種興奮


複式洋房

積分: 280


15#
發表於 15-8-15 16:24 |只看該作者

回覆:Benz 車主是不是多數是商人或在一間公司的高級管理人員?

Benz 有幾威?
值得人欣賞係手車,車品




男爵府

積分: 5831


16#
發表於 15-8-15 20:31 |只看該作者
本帖最後由 三十歲男人 於 15-8-15 20:34 編輯

對品味有要求嘅人係唔會抯Benz....


大宅

積分: 4461


17#
發表於 15-8-15 21:03 |只看該作者
kennyklt 發表於 15-8-14 00:20
Bentley轉Tesla咪downgrade咗?
再Upgrade就要上Roll Royce,我未夠班 !!!


大宅

積分: 3197


18#
發表於 15-8-17 11:56 |只看該作者
本帖最後由 daddykingdom 於 15-8-17 11:57 編輯

其實有D野未得到手, 就會努力去爭取, 這是努力的源動力

買到手後, 過了一排, 其實覺得不外如事, 好快又有新目標

哈哈, 我估男人就係咁, 唔止係車, 手錶又如是, 最後可能覺得戴G-Shock 原來先係好野

最緊要係唔好忘本, 回想起當年努力的時間, 就係男人的浪漫

點評

tigerz    發表於 16-2-25 08:06


禁止訪問

積分: 3571


19#
發表於 15-8-18 22:50 |只看該作者

引用:其實二手 Benz 都唔係好贵, 預二十萬買架新

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 90


20#
發表於 15-8-18 23:01 |只看該作者

引用:我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發

原帖由 papat 於 15-08-13 發表
我已經揸到Bentley=興奮一陣之後其實又會發現原來不過如此.下個目標Tesla Model X
...
Tesla遲d好似會出平價板




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo