自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8346


1#
發表於 08-7-6 23:06 |只看該作者
囝囝今年五年級大考 (呈分試) , 英文科考得 70 分(C 級成績) , 欠 1 分便可考得 B 級成績 , 我曾致電該英文科老師詢問詳情, 她說其實囝囝成績應該可取到級成績 (事實上囝囝很用心讀書) , 但只是因他有很多大意的地方而失分 , 我已懇求問可否在作文段給予多一分 , 但她說不可以 , 勸他明年小心一點 !! 現在很想盡最後 , 再詢問校長 , 但這樣做又好像不太好和成功機會也不大 , 現在很 ..... 不知怎樣好 !! 大家好否給予我意見呢????


珊瑚宮

積分: 104756


2#
發表於 08-7-6 23:11 |只看該作者
原文章由 fion128 於 08-7-6 23:06 發表
囝囝今年五年級大考 (呈分試) , 英文科考得 70 分(C 級成績) , 欠 1 分便可考得 B 級成績 , 我曾致電該英文科老師詢問詳情, 她說其實囝囝成績應該可取到級成績 (事實上囝囝很用心讀書) , 但只是因他有很多大意的地方 ...

我估我唔會lor~~~
點解呀 我覺得佢係呢個分老師自然會比,邊有得求呀


翡翠宮

積分: 90932


3#
發表於 08-7-6 23:13 |只看該作者
原文章由 fion128 於 08-7-6 23:06 發表
囝囝今年五年級大考 (呈分試) , 英文科考得 70 分(C 級成績) , 欠 1 分便可考得 B 級成績 , 我曾致電該英文科老師詢問詳情, 她說其實囝囝成績應該可取到級成績 (事實上囝囝很用心讀書) , 但只是因他有很多大意的地方 ...


此路一開混亂非常,堅持原則無可厚非!


男爵府

積分: 8513

好媽媽勳章


4#
發表於 08-7-6 23:16 |只看該作者
sorry, 我想知升一個級有咩分別?? (真係唔知, 唔係窒人)

不過照諗, 既然老師都講左唔俾, 再搵校長都無計, 不如真係同小朋友再努力.


大宅

積分: 4035


5#
發表於 08-7-6 23:16 |只看該作者
讀書是用心讀書.不是計分數.
原文章由 fion128 於 08-7-6 23:06 發表
囝囝今年五年級大考 (呈分試) , 英文科考得 70 分(C 級成績) , 欠 1 分便可考得 B 級成績 , 我曾致電該英文科老師詢問詳情, 她說其實囝囝成績應該可取到級成績 (事實上囝囝很用心讀書) , 但只是因他有很多大意的地方 ...


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 08-7-6 23:17 |只看該作者
小學考試, 個個小孩子都係大意失分架喇! 邊有得咁求加分架!

你欠一分加左比你, 隔離小明又話欠2分有B, 咁加一分都肯, 無理由加2分唔肯; 阿水又話欠3分, 欠2分又加得,欠3分無理由唔加........


珊瑚宮

積分: 102224

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 08-7-6 23:20 |只看該作者
Truely understand the feeling as a mother, but do think your son's school is very fair and be trust your son can do it next year as he know do work for his true result, it was a very good learning lesson to your son, told him he has good teacher and good mother.....be pround to be the student of this school.


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


8#
發表於 08-7-6 23:22 |只看該作者
你倒不如花心神去幫你囝囝一把, 求人不如求己, 勸他明年小心一點.
原文章由 fion128 於 08-7-6 23:06 發表
囝囝今年五年級大考 (呈分試) , 英文科考得 70 分(C 級成績) , 欠 1 分便可考得 B 級成績 , 我曾致電該英文科老師詢問詳情, 她說其實囝囝成績應該可取到級成績 (事實上囝囝很用心讀書) , 但只是因他有很多大意的地方 ...


翡翠宮

積分: 90932


9#
發表於 08-7-6 23:23 |只看該作者
仲有呢個B同C之分別只是印在成績表(即係見人較唔好睇);真正呈分係實分(即69、70、71...)而唔會係A、B、C!


男爵府

積分: 9201


10#
發表於 08-7-6 23:26 |只看該作者
其實我都明 , 我個仔五年級呈分試 中文拎 C , 我有O的DISPOINTTED , 因為自行收生時交成績表去中學有個C點都唔係咁好 , 不過佢6年級拎番個B , 咁都安心O的

你而家最重要係要子解佢邊到唔明,提下佢唔好粗心大意, 係暑假到打好個底 ,6年級再戰


珍珠宮

積分: 41995


11#
發表於 08-7-6 23:33 |只看該作者
既然你都同了老師講, 同校長市講埋如真係唔廿心, 睇下份卷有無加一分的空間, 明年的野真係唔敢包實攞高分些.


男爵府

積分: 5668


12#
發表於 08-7-6 23:36 |只看該作者
係攞, 無理由個老師話唔得, 轉頭校長話得咁個個家長事無大小都走去搵校長, 個校長都好唔得嫻, 同埋個老師都會覺得無公信力啦


男爵府

積分: 8346


13#
發表於 08-7-6 23:38 |只看該作者
非常多謝大家快速的回覆和意見 !!


珊瑚宮

積分: 102224

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 08-7-7 02:21 |只看該作者
fion128

Add Oil.....


別墅

積分: 781


15#
發表於 08-7-8 18:06 |只看該作者
我囝囝都試過差一分就由B去A, 我好明白你的感受, 其實我囝囝份卷裡有些分數是扣得很不公平的, 我常試過打電話問老師, 結果跟你的答案一樣, 都是不能更改, 所以, 我就跟囝囝講, 雖然不公平, 但你也有問題, 不是因為不小心, 就不會有機會讓老師扣分, 所以, 只能把我們家長的心情作調節, 學習接受!


珍珠宮

積分: 43376


16#
發表於 08-7-8 20:51 |只看該作者
既然你話'不是因為不小心, 就不會有機會讓老師扣分'. 咁你又話不公平?? 即是係你小朋友不小心而失分唔係老師亂扣分啦!!!

原文章由 happytse 於 08-7-8 18:06 發表
我囝囝都試過差一分就由B去A, 我好明白你的感受, 其實我囝囝份卷裡有些分數是扣得很不公平的, 我常試過打電話問老師, 結果跟你的答案一樣, 都是不能更改, 所以, 我就跟囝囝講, 雖然不公平, 但你也有問題, 不是因為不小心, 就不會有機會讓老師扣分, 所以, 只能把我們家長的心情作調節, 學習接受


子爵府

積分: 12237


17#
發表於 08-7-8 20:55 |只看該作者
原文章由 video_ming 於 08-7-6 23:16 發表
讀書是用心讀書.不是計分數.


完全同意~
而且係咁ge分就係咁ge分....邊有得求下就加ga?


別墅

積分: 781


18#
發表於 08-7-9 19:34 |只看該作者
一個比較複雜的問題, 很難解釋, 但囝囝跟我說覺得不公平, 我亦有同感, 而且跟很多朋友說起, 大家亦都很認同, 所以, 算吧啦!

原文章由 macca 於 08-7-8 20:51 發表
既然你話'不是因為不小心, 就不會有機會讓老師扣分'. 咁你又話不公平?? 即是係你小朋友不小心而失分唔係老師亂扣分啦!!!


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


19#
發表於 08-7-9 19:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21202

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 15週年勳章


20#
發表於 08-7-9 19:46 |只看該作者
老師都要有返職業操守架,公正最重要

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo