爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 744


1#
發表於 15-10-6 18:07 |只看該作者
請問這𥚃有冇朋友己揸這車
有什麼感受? 油耗? 力度怎樣


大宅

積分: 1799


2#
發表於 15-10-6 18:42 |只看該作者


大宅

積分: 1261


3#
發表於 15-10-6 19:21 |只看該作者
借問聲如果前幾款既2手stepwgn,一般車房可以維修到同埋維修費係咪同其他日本車相若2?零件容唔容易搵同貴唔貴?


別墅

積分: 603


4#
發表於 15-10-6 20:16 |只看該作者

引用:借問聲如果前幾款既2手stepwgn,一般車房可

原帖由 hayashili2010 於 15-10-06 發表
借問聲如果前幾款既2手stepwgn,一般車房可以維修到同埋維修費係咪同其他日本車相若2?零件容唔容易搵同貴 ...
一般車房絶對冇問題,零件維修同其他本田車無異,放心啦!



複式洋房

積分: 380


5#
發表於 15-10-6 21:38 |只看該作者

回覆:kamlamst 的帖子

Stepwgn 好小壞,揸過2代都未有野壞過




男爵府

積分: 6848


6#
發表於 15-10-6 23:29 |只看該作者
揸咗三個月,冇投訴!


別墅

積分: 744


7#
發表於 15-10-6 23:36 |只看該作者

回覆:Prairie 的帖子

謝謝你哋意見




禁止訪問

積分: 7557


8#
發表於 15-10-7 11:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 744


9#
發表於 15-10-7 11:57 |只看該作者

回覆:johnnywalker 的帖子

那麼油耗比上代呢




大宅

積分: 1261


10#
發表於 15-10-7 19:04 |只看該作者
回覆 aackm 的帖子

請問8座版本最後排乘客要進出,要唔要移動中排座位?


男爵府

積分: 6243


11#
發表於 15-10-8 12:08 |只看該作者
回覆 hayashili2010 的帖子

8座版本係2+3(4/6摺)+3(4/6摺), 所以第3排如果只有1-2位乘客及車尾好小行理時係可以摺第3排左邊由車尾新加果隻門上落, 但當第3排有足3位乘客或車尾放滿行理時就一定要摺第2排由中門上落.


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 15-10-8 12:44 |只看該作者
呢個品牌的TURBO我就未揸過之不過,佢地車車我都用過,新車落地保養好,頭5-6年真正無問題.


別墅

積分: 744


13#
發表於 15-10-8 17:00 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

唔該晒,d車行sales不知所謂,2013年開我23萬8,我不如加多d買新款!




複式洋房

積分: 380


14#
發表於 15-10-8 19:27 |只看該作者

回覆:psychichk 的帖子

師兄睇個部系咪spada 呀?如果行貨13年差吾多呢個價喎,新車RP spada 要成33萬




別墅

積分: 744


15#
發表於 15-10-8 20:45 |只看該作者

回覆:aackm 的帖子

唔係,RK1咋




複式洋房

積分: 380


16#
發表於 15-10-9 12:38 |只看該作者

回覆:psychichk 的帖子

咁又貴喎,師兄考慮下買spada 拉




複式洋房

積分: 241


17#
發表於 15-10-9 14:07 |只看該作者

回覆:2015 Stepwgn 1.5 Turbo

揸左三個月,油秏約$1.2(discounted) ,8成highway,好好力




別墅

積分: 744


18#
發表於 15-10-9 14:18 |只看該作者

回覆:hang528 的帖子

羨慕ing, 但太貴了,你買幾$?




複式洋房

積分: 380


19#
發表於 15-10-9 15:55 |只看該作者

回覆:hang528 的帖子

師兄揸RP1 定RP3? 我而家揸RK5 入esso 折後每公里約$1.5 50% highway, 如果你每公里$1.2 咁耗油吾系差好遠wor




珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 15-10-9 16:30 |只看該作者
hang528 發表於 15-10-9 14:07
揸左三個月,油秏約$1.2(discounted) ,8成highway,好好力
師兄......1.2都唔算.............4驅有TURBO都係1.2 ,可能用長小小時間會好..............

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo