時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3117


1#
發表於 16-1-27 21:34 |只看該作者
之前出過一個post, 我認為校委會錄音不是經馮敬恩流出, 仲認為佢"人格唔係咁壞"

如果話唔應該因為洩密事件完全否定馮同學的人格, 今次佢又出呢D 嗱渣招就真係可以定論了...

人無信不立, 馮敬恩你真係令人失望. 仲做港大學生會主席, 我呸!

雖然我只係一個nobody, 不過都會道歉. 我真係睇錯人了.



大宅

積分: 3117


2#
發表於 16-1-27 21:43 |只看該作者
睇無線新聞, 佢正義凛然咁話要入返去攞野, 不單步呃晒班保安,

連身後班熱血沸騰的同學都中晒計, 以為佢真係入去攞野

要等到佢紥晒馬問有冇人要跟佢入去搵李國章, 先知佢講大話唔眨眼. 真係連熱狗都不如呀.

點評

Friday    發表於 16-1-28 16:26
babie2    發表於 16-1-28 10:32


公爵府

積分: 27258


3#
發表於 16-1-27 21:47 |只看該作者
睇到呢個鏡頭,呢件老馮已經乞鬼人憎,正垃圾!


公爵府

積分: 27258


4#
發表於 16-1-27 21:49 |只看該作者
小人真係有樣睇,老馮個相真係大漢奸!


伯爵府

積分: 18127


5#
發表於 16-1-27 21:50 |只看該作者
呢件簡直係一件不知所謂的垃圾!


男爵府

積分: 7330


6#
發表於 16-1-27 21:55 |只看該作者

引用:之前出過一個post, 我認為校委會錄音不是經

原帖由 yip144 於 16-01-27 發表
之前出過一個post, 我認為校委會錄音不是經馮敬恩流出, 仲認為佢"人格唔係咁壞"

如果話唔應該因為洩密事件 ...
理個真係個騙子,無人格,係影衰香港大學生既大賤人


子爵府

積分: 13501


7#
發表於 16-1-27 21:58 |只看該作者
又一次證明佢地只係不斷在自毀長城, 不斷迫人離棄佢地.


公爵府

積分: 27258


8#
發表於 16-1-27 22:12 |只看該作者
最弊係仲有學生聽佢老點!


伯爵府

積分: 17805


9#
發表於 16-1-27 22:15 |只看該作者

引用:小人真係有樣睇,老馮個相真係大漢奸!

原帖由 Miulo 於 16-01-27 發表
小人真係有樣睇,老馮個相真係大漢奸!
佢勾鼻架


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


10#
發表於 16-1-27 22:34 |只看該作者

引用:最弊係仲有學生聽佢老點!

原帖由 Miulo 於 16-01-27 發表
最弊係仲有學生聽佢老點!
唔駛驚,愈來愈少啦




象牙宮

積分: 236736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 16-1-27 22:34 |只看該作者
佢係一而再放學生入去衝擊校委會, 上一次, 係佢話去廁所, 返嚟就開門俾學生衝入圍堵校委會, 今次, 眾目睽睽下再一次, 開門叫學生去圍李國章。


大宅

積分: 3117


12#
發表於 16-1-27 22:39 |只看該作者

回覆:DoReMi媽媽 的帖子

真係好無恥。

想衝擊你咪衝擊囉,最多笑你傻。

擘大眼講大話,十秒後就反面,真係唔係咁多人做得出。


侯爵府

積分: 20248


13#
發表於 16-1-27 22:50 |只看該作者
佢只係重施故技,一次又一次出賣自己人格
永遠不要和白痴爭辯,因為他會把你的智商拉到和他同一水平,然後用豐富的經驗打敗你。


男爵府

積分: 6203


14#
發表於 16-1-27 22:59 |只看該作者

回覆:道歉聲明...馮敬恩你真係衰格!!

頭先睇港人港x 條片,當d學生同保安互相拉度玻璃門,好清楚影到呢位尊貴學生會會長縮沙走左去。

真係不知所謂,想攞彩但又驚死。




象牙宮

積分: 236736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 16-1-27 23:04 |只看該作者
SillyU 發表於 16-1-27 22:50
佢只係重施故技,一次又一次出賣自己人格
但仲大把人撐佢喎! BK都唔小, 而家只要立場相同, 對同立場嘅人的道德標準要求可以好低, 哩啲叫淪落。


男爵府

積分: 5460


16#
發表於 16-1-27 23:08 |只看該作者

引用:之前出過一個post, 我認為校委會錄音不是經

原帖由 yip144 於 16-01-27 發表
之前出過一個post, 我認為校委會錄音不是經馮敬恩流出, 仲認為佢"人格唔係咁壞"

如果話唔應該因為洩密事件 ...
以後一定唔會有公司敢請佢做嘢。


翡翠宮

積分: 82057

畀面勳章


17#
發表於 16-1-28 07:06 |只看該作者
樓主你咁客氣,用衰格黎形容佢

日日是好日


公爵府

積分: 27258


18#
發表於 16-1-28 07:20 |只看該作者
Lioncat 發表於 16-1-27 23:08
以後一定唔會有公司敢請佢做嘢。
佢應該都知道唔會有人請, 所以佢e家搏出位, 增加知名道, 睇下"老美"要唔要搵佢做"漢奸走狗", 又或者好似河童咁去選垃圾議員!


子爵府

積分: 13501


19#
發表於 16-1-28 07:49 |只看該作者

回覆:道歉聲明...馮敬恩你真係衰格!!

有片
https://youtu.be/6sMSAvaGDZg


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


20#
發表於 16-1-28 09:34 |只看該作者

回覆:道歉聲明...馮敬恩你真係衰格!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo