基督家庭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 772


1#
發表於 08-9-22 16:34 |只看該作者
各位主內肢體,請問你哋有冇試過經基督徒開的僱傭公司請印傭,他們的服務可以嗎?請到的外傭理想嗎?如果你哋覺得ok的話,可以pm有關資料給我嗎?因為我覺得在香港請外傭實在好多限制,希望有好的開始(找間好的agency),請到好外傭的機會才會大些。謝謝!


民房

積分: 1


2#
發表於 08-9-22 22:22 |只看該作者

外傭

我介紹比你試下 agent
叫做 歡欣 21558178


大宅

積分: 1838


3#
發表於 08-9-23 15:57 |只看該作者
我個agent唔係christian, 不過有好多朋友用過都ok, 如果你要的話, pm我啦~~
「教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏离」(箴22:6)


大宅

積分: 1176


4#
發表於 08-9-24 00:39 |只看該作者
我都有諗過請一個基督徒女傭, 所以問咗一個姐妹..佢介紹咗呢間俾我..我仲係CONSIDER緊搵鐘點/女傭..所以我未算正式經佢搵過女傭..我見天使心都有佢地既廣告..我都有信心介紹俾你.. 
榮耀國際僱傭中心..
TEL: 2865 1777
你可以搵鍾小姐..但我諗佢其他同事都會幫到你..
希望幫到你啦..GOD BLESS!
^^

耶和華是我們的牧者, 我們必不至缺乏.


別墅

積分: 772


5#
發表於 08-9-24 09:14 |只看該作者
各位︰多謝你哋的幫忙!

mrscow︰請check pm.


大宅

積分: 1727


6#
發表於 08-9-27 11:38 |只看該作者
原文章由 reomum 於 08-9-22 16:34 發表
各位主內肢體,請問你哋有冇試過經基督徒開的僱傭公司請印傭,他們的服務可以嗎?請到的外傭理想嗎?如果你哋覺得ok的話,可以pm有關資料給我嗎?因為我覺得在香港請外傭實在好多限制,希望有好的開始(找間好的agency),請到好外傭的 ...


Reomum: 我已 PM 你,請 check.


大宅

積分: 1727


7#
發表於 08-9-27 13:59 |只看該作者
原文章由 reomum 於 08-9-24 09:14 發表
各位︰多謝你哋的幫忙!

mrscow︰請check pm.


Reomum: 我已把更多的資料 PM你了,希望幫到手。


伯爵府

積分: 17363


8#
發表於 08-9-27 14:04 |只看該作者
原文章由 brendamama 於 08-9-27 13:59 發表


Reomum: 我已把更多的資料 PM你了,希望幫到手。


Hi brendamama,

I'm also interested, can you pls pm me, thanks a lot for your help.


大宅

積分: 1727


9#
發表於 08-9-27 14:27 |只看該作者
原文章由 zxzx 於 08-9-27 14:04 發表


Hi brendamama,

I'm also interested, can you pls pm me, thanks a lot for your help.


zxzx: Already PM you. Hope u can the information useful.


別墅

積分: 663


10#
發表於 08-10-6 11:25 |只看該作者
brendamama

Can u also pm details to me please?

Many thanks
october2003


大宅

積分: 1727


11#
發表於 08-10-6 17:27 |只看該作者
原文章由 october2003 於 08-10-6 11:25 發表
brendamama

Can u also pm details to me please?

Many thanks
october2003


October2003: PM you. Pls check. If u have further question, pls PM me instead of leaving message here. I don't come here very often.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo