爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 300


1#
發表於 16-2-20 11:26 |只看該作者
有無泊過?成日滿?想去嘉年華!




複式洋房

積分: 202


2#
發表於 16-2-21 08:06 |只看該作者

回覆:啓德停車場

年初四去咗,要等大約1粒鐘,跟手入場又要等成9個字,等咁耐原來係人手派張儲值卡,如果要買全日任玩套票就話要排啫,唔買嘅都要局住一齊排,我覺得安排好差


複式洋房

積分: 300


3#
發表於 16-2-21 10:18 |只看該作者

回覆:kazz8981 的帖子

琴日下晝去咗,等咗大約二十分鐘入車場,之後入會場都算暢順!




子爵府

積分: 11581


4#
發表於 16-2-21 15:25 |只看該作者
嘉年華周末十一點開,十一點前去到,泊車完全唔駛排。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo