自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3770


1#
發表於 16-5-22 16:37 |只看該作者
我係7仔買支裝奶茶⋯寫住15蚊兩枝,之後我拎去收銀買單,佢態度勁差同我講話係隔離個枝先係,最初我以為係我睇錯⋯點知原來我係啱,枝奶茶上面明明話15蚊兩枝,之後我同返個收銀⋯講返!我話明明寫15蚊兩枝,我提佢要換返⋯唔通就會好多好似我甘既人以為係15蚊兩枝,之後佢黑面,道歉都冇聲,當初講到好似我錯甘,我咪話佢態度差,之後佢即刻開門,好大聲甘⋯指關門聲⋯換反


珍珠宮

積分: 34732


2#
發表於 16-5-22 16:39 |只看該作者

回覆樓主:

係,唔至便利店,餐廳,酒樓,賣衫小店既服務態度真係差左好多,所以我寧願上網買野。無咁勞氣


公爵府

積分: 29753

+3金熱血 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 16-5-22 16:42 |只看該作者

回覆樓主:

係,多左d咩人做,咪就係甘


大宅

積分: 3770


4#
發表於 16-5-22 16:58 |只看該作者
態度真係勁有問題!重要話係隔離個枝先係洗唔洗買隔離個兩枝⋯個語氣真係⋯勁黑人憎!好似家下我求佢買野比我甘


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


5#
發表於 16-5-22 17:03 |只看該作者
邊間咁差?


侯爵府

積分: 21381

2018母親節勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 16-5-22 17:11 |只看該作者
所以我都覺得响香港消費好似乞食咁。。。唔講真係會以為我lur佢地送俾我。。。

我唔駛佢地好好招乎,滿面笑容。但至少都希望有基本禮貌。。。我自問都唔該前唔該後,盡量都唔麻煩到人丫,但都係咁,所以我除左出街食飯之外,買野都少左了。一係上網,一係托朋友外地買。


男爵府

積分: 6111

畀面勳章


7#
發表於 16-5-22 17:16 |只看該作者

回覆:呢家服務行業d人態度真係愈黎愈差!






寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 16-5-22 17:39 |只看該作者

引用:我係7仔買支裝奶茶⋯寫住15蚊兩枝,之後我

原帖由 唐老鴨ng 於 16-05-22 發表
我係7仔買支裝奶茶⋯寫住15蚊兩枝,之後我拎去收銀買單,佢態度勁差同我講話係隔離個枝先係,最初我以為係 ...
唔好期望最低工資可以有乜野服務啦


公爵府

積分: 28669


9#
發表於 16-5-22 17:44 |只看該作者

引用:所以我都覺得响香港消費好似乞食咁。。。唔

原帖由 zola 於 16-05-22 發表
所以我都覺得响香港消費好似乞食咁。。。唔講真係會以為我lur佢地送俾我。。。

我唔駛佢地好好招乎,滿面 ...
同意乞食x2


大宅

積分: 3770


10#
發表於 16-5-22 18:08 |只看該作者
唉⋯所以香港經濟差左都係有原因!多得呢d自以為自己係老闆既員工所賜⋯

點評

wcpcelia    發表於 16-5-23 10:37

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo