立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1887
積分: 2537
原文章由 CC113 於 08-11-27 14:37 發表 前幾天去了健康院上沖涼班, 姑娘教的方法唔使用沖涼網, 直接將bb放在浴盆內, 脐帶都可以濕水. 我想知個沖涼網幾大先要用?
禁止訪問
積分: 24331
珍珠宮
積分: 39393
積分: 3891
原文章由 LeeCC 於 08-11-27 16:10 發表 我陪月阿姐教我唔好用網,佢話用左網,冬天bb沖涼背脊掂唔到水,好易凍親
子爵府
積分: 14727
原文章由 foggyao 於 08-11-27 20:28 發表 我女女都係冬天出世,都有用網,個網落低,水係浸到背脊同肚仔,但要小心個頭晤好sir落水。同埋冬天最好整暖個浴室先比佢入去除衫沖涼。
積分: 11059
原文章由 CC113 於 08-12-1 23:56 發表 幫bb沖完涼之後應該將他放在厚膠墊+大毛巾上or可以直接放在毛巾上?
積分: 2248
原文章由 ecec 於 08-12-2 21:18 發表 我老公會將盆水搬去廳沖, 開定暖風機, 沖完就放梳化(已舖大毛巾)再幫bb抹乾, 查油&著衫囉. 盆水就放梳化隔離, 咁樣唔駛將bb抱出抱入.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy