想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2659


1#
發表於 16-11-13 22:54 |只看該作者
以前排卵會扯住扯住黎m前會胸會谷住痛 依家無哂感覺既?依家間唔中有得中醫,我唔知呢個變化係好定唔好。
但以前扯住我會feel到幾時排卵 依家要用排卵紙先知




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo