懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 343


1#
發表於 08-12-1 14:45 |只看該作者
各位媽咪, 因為我係第一次做媽咪, 又無朋友可以問, 可唔可以俾d意見我買邊個牌子o既床仔, High Chair, BB車, "咩"帶及奶瓶好? 唔該晒!


珍珠宮

積分: 42287

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


2#
發表於 08-12-1 14:58 |只看該作者
原文章由 ConnieYau 於 08-12-1 14:45 發表
各位媽咪, 因為我係第一次做媽咪, 又無朋友可以問, 可唔可以俾d意見我買邊個牌子o既床仔, High Chair, BB車, "咩"帶及奶瓶好? 唔該晒!


床仔我買0/3baby
high chair係aprica
bb車都係aprica
aprica同combi都係日本牌子..combi就平少少
揹帶我買左combi 4合1..但橫揹我無用到..因為試過唔穩陣..bb 2個月左右已經好實淨我都係打直揹..如果唔考慮打橫揹..個人覺得唔實買4合1..因為仲貴d
奶樽我用chuchu..開頭配左chuchu母乳咀..點知搞到阿囡食得好辛苦...後來轉返pigeon咀keep住用chuchu樽..又食返多d..而家2個幾月都食到7安奶


大宅

積分: 4192


3#
發表於 08-12-1 15:29 |只看該作者
原文章由 ConnieYau 於 08-12-1 14:45 發表
各位媽咪, 因為我係第一次做媽咪, 又無朋友可以問, 可唔可以俾d意見我買邊個牌子o既床仔, High Chair, BB車, "咩"帶及奶瓶好? 唔該晒!


1.床仔-minimoto 連床肉 (當時因吉x島特價,所以買左,都唔錯架)
2.High chair-Combi
3.BB車-Combi (我鍾意佢夠輕,又可單手收車)
4.揹帶-Combi
我覺得Combi d 款好靚, 又日本牌子, 有信心d
而揹帶我都買左4合1, 但橫揹我都無用到, 因為好似唔係好安全咁
5.奶瓶-chuchu (又係日本牌子, 橙色樽,因為ppsu膠無毒所以買,但個十字咀好唔掂,bb食到發忟,宜家bb大個d先好d)
6.奶煲-nuk


男爵府

積分: 7794


4#
發表於 08-12-1 17:24 |只看該作者
1.床仔-0/3 baby連床肉(A16-TW-C11G-2L, sara) $1580 (sale $1430yata)

2.High chair-aprica 625 $2990(sale $2100 wing on)

3.BB車-Combi vx530 $2980 (sale $2380 jusco)

4.奶瓶-chuchu

5.奶煲-nuk

"咩"帶 no ar..


男爵府

積分: 6628


5#
發表於 08-12-1 20:54 |只看該作者
床仔-0/3 baby
奶樽-chuchu-但你若果用chuchu真係要留意個奶咀,真係好麻煩,可能初生bb唔夠力啜就食得唔好架喇!
high chair-combi
bb車-combi-你留意下有d款車"龍"較細,初生時好啱用,但bb大d可能有d迫.
奶煲-nuk-我一次過可以蒸6大2小的chuchu奶樽,好方便


別墅

積分: 782


6#
發表於 08-12-1 21:14 |只看該作者
原文章由 ConnieYau 於 08-12-1 14:45 發表
各位媽咪, 因為我係第一次做媽咪, 又無朋友可以問, 可唔可以俾d意見我買邊個牌子o既床仔, High Chair, BB車, "咩"帶及奶瓶好? 唔該晒!


我bb已7個月。

床仔:CMax
High Chair: 無買。但我見Fisher Price Rainforest 幾百蚊搖椅好似可以代替high chair wor.
BB 車:Combi, 輕,細
揹帶:Bjorn. 不過有D後悔,用得不多,bb 已超重。bb 車其實已夠。
奶樽:買了DrBrown 少風設計,但毒膠奶樽事件,Dr Brown出吳切玻璃,唯有轉Pigeon玻璃樽到現在。

[ 本文章最後由 stam 於 08-12-1 21:18 編輯 ]


複式洋房

積分: 104


7#
發表於 08-12-2 11:46 |只看該作者
床仔-0/3 baby (可以褶得 )
奶樽-chuchu-我bb頭一個月唔夠力啜,成日發皮氣!!
high chair-combi (非常好用, 一定要買....)將ahB推來推去非常方便照顧佢)
bb車-Pliko P3 Completo classico
奶煲-nuk


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 08-12-2 12:13 |只看該作者
床仔-baby star <--個人認為牌子唔仲要, 因為佢地都pass咗安全標準, 要視乎size, fit唔fit到你屋企, 反而床肉重要d, 初生bb要瞓硬d o既床肉, 跟床個張一般較軟, 我去左海馬配健康床肉, 都係$2xx
奶樽-nuk標準樽, bb肯啜, 之後都冇換牌子
high chair-aprica 覺得好好用, 宜家阿仔一開餐就會自己推high chair 出黎...(宜家20個月大)
bb車-graco- 輕, 易收車
咩帶- natuxxx 係吉吉島賣, $2xx 都幾好用
奶煲-nuk


珍珠宮

積分: 34140


9#
發表於 08-12-2 15:00 |只看該作者
1.床仔-c-max
2.High chair-combi
3.BB車-Combi (夠輕身,當我一個女人仔帶bb出街時方便d)
4.奶瓶-chuchu (用過nuk,不過食得唔理常,易嘔)
5.奶煲-avent
6.揹帶-tommee tippee,好少用,不過亦唔係太好用,太軟身了
lokyee129 該用戶已被刪除

10#
發表於 08-12-2 15:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1677


11#
發表於 08-12-2 23:56 |只看該作者
1.床仔-未買
2.High chair-有人比
3.BB車-有人比
4.奶瓶-未買 (打算買nuk)
5.奶煲-avent
6.揹帶-有人比(好似係日本出的新款多用途揹帶)

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo