跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 167


1#
發表於 08-12-29 11:15 |只看該作者
因為bb食左成個星期藥,e家仲有少少痰,9個半月唔知食唔食得川貝蜜糖? 聽人講喉棗未又唔知食唔食得呢?
多謝指教
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://bd.lilypie.com/vzLxp8.png" alt="LilypieExpecting a baby Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>


大宅

積分: 1530


2#
發表於 08-12-29 12:45 |只看該作者
蜜糖應該未食得。
我都見有媽咪俾bb食猴棗末。


禁止訪問

積分: 9193


3#
發表於 08-12-29 13:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 167


4#
發表於 08-12-30 10:49 |只看該作者
THANKS各位
我最終買左喉棗末比bb食,睇下work唔work先,
但一盒都幾貴架

<a href="http://lilypie.com"><img src="http://bd.lilypie.com/vzLxp8.png" alt="LilypieExpecting a baby Ticker" border="0" width="400" height="80" /></a>

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo