立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1846
積分: 1764
Anne_Hall 發表於 17-4-16 10:24 因為半夜造奶最多
Anne_Hall 發表於 17-4-17 18:52 好似話係12-3
伯爵府
積分: 15108
MED-: 發表於 17-4-16 16:37 我係泵奶嘅,半夜嗰泵都唔覺多咗。。。有事仲覺得少啲奶添。。。 係咪半夜嘅定意有出入?一定係兩三點?四 ...
積分: 4975
複式洋房
積分: 255
zaba 發表於 17-4-18 08:16 其實我都有呢個疑惑 如果半夜起身咪唔夠休息? 咁又可能少啲奶喎
比比的媽媽 發表於 17-4-18 11:18 請問JM你係餵人奶? 你bb係戒左夜奶定點? 唔泵的話半夜可以休息咁好?請指教
cassy_w 發表於 17-4-18 09:40 我仲有泵奶時, 真係半夜個轉會多 D, 好多時都會有平時一泵既 1.5, 所以無論幾累我都堅持半夜個泵 ...
禁止訪問
積分: 16558
zaba 發表於 17-4-18 13:24 我係全人奶㗎,bb 一晚通常只醒一次,我訓係度餵,比較舒服
積分: 3417
比比的媽媽 發表於 17-4-19 01:25 哦~~真係好! 我仲未掌握到瞓喺度餵啊
子爵府
積分: 10159
願我能 發表於 17-4-19 16:25 所謂半夜多啲奶,其實只不過係因為訓著左隔得太耐無密泵先至感覺上多啲姐麻,我平時3小時泵一次,半夜因攰 ...
積分: 1115
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy