自由講場

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   1


洋房

積分: 63


1#
發表於 17-4-20 01:33 |只看該作者
做咗差唔多一個月。其實都唔係太滿意佢d工作。成日㩒電話。洗碗又唔乾淨。地下掃完好似無掃咁。我同佢講食飯時間7:30pm。無日準時開飯。試過一日9pm先開飯。
好啦講返底底。近排發覺d底褲唔知去哂邊。成10幾條得返5條。日日洗衫。每日只著一條。但洒衫果度有兩條。開始覺得奇怪。再睇吓洗衣籃。見到佢d衫係度。(工人己睡)。分返開佢d衫(佢d衫包住一舊咁嘅)。因我叫佢自己d衫分開洗嘅。一攞起散開。見到我條底底。我以為相似(泰國買的)。見到made in thailand。OMG。炒咗佢。定比機會佢好呢。thanks!

點評

懿仔媽媽    發表於 17-4-20 10:14
leung2888    發表於 17-4-20 09:11


禁止訪問

積分: 512


2#
發表於 17-4-20 01:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20227

最關心BB問題熱投勳章


3#
發表於 17-4-20 01:41 |只看該作者
問下佢,睇佢如何回應先

但我真心替樓主嬲


珍珠宮

積分: 48828


4#
發表於 17-4-20 01:45 |只看該作者
Sorry,完全接受唔到
如果我係你,會物色定新工人
八卦問下,你有冇考慮換哂所有底底?
我見到你個case,真心替你慘


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


5#
發表於 17-4-20 01:48 |只看該作者
即炒佢,會唔會蹺起自己先?
如果只係偷底底,咁我會同佢講,問下佢係咪窮到連底底都無帶黎香港,有需要的話會買埋底底俾佢,然後自己換過哂d底底,再教佢一次衛生問題同誠信的重要。
守行為其間自己準備定炒人換人的動作,再有任何一次integrity 的犯錯,即炒無得留低。


子爵府

積分: 10424


6#
發表於 17-4-20 01:48 |只看該作者

回覆樓主:

感覺好變態

點評

961123    發表於 17-4-20 16:47
davywm    發表於 17-4-20 11:17


侯爵府

積分: 24147

育兒性格勳章 畀面勳章


7#
發表於 17-4-20 01:55 |只看該作者

回覆樓主:

你小心佢將佢着過嘅撈返落你度
我工人試過次將自己底底放落我堆衫度,佢地可能真係覺冇乜嘢,但真係核突


洋房

積分: 63


8#
發表於 17-4-20 01:55 |只看該作者

回覆樓主:

頭先佢出嚟去厠所。我問咗佢d衫褲係咪佢嘅。佢話係。跟住只有同佢講返。叫佢分返開。老公話睇日睇吓佢個櫃。再有無我d衫。先再決定。應該都會換。因好多時返到屋企好多嘢都仲要自己跟手尾。佢好多嘢都未做完。我份工好彈性嘅。做哂d嘢就ok架啦。之前無工人3個幾月。我都涯得過。係非常充實嘅。至於底褲。聽日全部換哂佢啦。今日m到有塊嘢隔一隔先。如果唔係。簡直想嘔。真係接受唔到d底底要同人share


洋房

積分: 63


9#
發表於 17-4-20 01:57 |只看該作者
yurijm 發表於 17-4-20 01:45
Sorry,完全接受唔到
如果我係你,會物色定新工人
八卦問下,你有冇考慮換哂所有底底?

聽日全部換哂佢。一件不留。簡直恐怖呀


洋房

積分: 63


10#
發表於 17-4-20 02:02 |只看該作者
muicc 發表於 17-4-20 01:48
即炒佢,會唔會蹺起自己先?
如果只係偷底底,咁我會同佢講,問下佢係咪窮到連底底都無帶黎香港,有需要的 ...

其實佢嚟嘅時候。有同佢去補給d佢需要嘅嘢。但呢個item佢就無要我補給嘅。但佢做嘢真係那西到爆。我都頂住。但個人衛生我係首要。始終有細路嘛。有時d碗。我自己都要洗多次。地都要再拖。都費事叫佢


男爵府

積分: 5782


11#
發表於 17-4-20 06:37 |只看該作者
MXG 發表於 17-4-20 01:33
做咗差唔多一個月。其實都唔係太滿意佢d工作。成日㩒電話。洗碗又唔乾淨。地下掃完好似無掃咁。我同佢講食 ...

如果係我一定炒啦!!佢十萬個理由都係假!咁大膽偷你底底著,第日偷埋錢、偷屋企嘢点算?!養隻大老鼠……危險!!!

點評

samsmama    發表於 17-4-20 11:14


大宅

積分: 2132


12#
發表於 17-4-20 07:17 |只看該作者
好嘔心,即炒吾洗諗


水晶宮

積分: 67993


13#
發表於 17-4-20 07:23 |只看該作者
MXG 發表於 17-4-20 01:33
做咗差唔多一個月。其實都唔係太滿意佢d工作。成日㩒電話。洗碗又唔乾淨。地下掃完好似無掃咁。我同佢講食 ...

唔單止底底, 你已經覺得有幾多地方佢唔符合你要求, 就應該炒得。
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 7965


14#
發表於 17-4-20 07:30 |只看該作者
MXG 發表於 17-4-20 01:33
做咗差唔多一個月。其實都唔係太滿意佢d工作。成日㩒電話。洗碗又唔乾淨。地下掃完好似無掃咁。我同佢講食 ...



象牙宮

積分: 222709

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 17-4-20 07:30 |只看該作者

回覆樓主:

佢係博炒,請定個新的,忍到幾耐就忍住先,忍唔到就炒~

小心財物~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 20051


16#
發表於 17-4-20 07:32 |只看該作者
如果係我一定炒!黎一個月已經甘大膽,仲擺係屋企提心吊膽?我驚佢做更加過分ge 事!
係post到傾下好啦,不接受加好友同打招呼謝謝!


象牙宮

積分: 222709

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


17#
發表於 17-4-20 07:34 |只看該作者

回覆樓主:

我家工人,比六個警察上屋企拉左 (有圖)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=15509620
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 44650


18#
發表於 17-4-20 07:35 |只看該作者
平時做野已經差,加埋底底,搵定新工人啦!


伯爵府

積分: 15963

2018復活節勳章


19#
發表於 17-4-20 07:42 |只看該作者

回覆樓主:

暗地裏搵過另一個姐姐,依段時間睇吓你忍唔忍到,諗一諗即炒對屋企有無太大影响先,貴重野要收好,當然緊係換曬啲底底啦!


公爵府

積分: 27473

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


20#
發表於 17-4-20 07:43 |只看該作者

回覆樓主:

實炒,咁唔衞生,點可將頭家俾佢睇住?

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo