自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7746


1#
發表於 17-5-19 23:13 |只看該作者
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋講要食就自己拎唔食就掉啦 , 跟著我 同佢講檯面太多嘢喇可唔可以幫我哋執一執張枱, 佢就講 我好唔得閒我唔會幫你哋執要食就自己拎,我問番佢,咁我地叫既套餐係唔係包糖水,佢話唔係,咁我就話,我地唔要啦…佢就繼續講,咁就掉左佢啦!我話,我唔係乞求你攞比我地,你仲要咁既態度,我問佢,咁我唔得閒,係咪唔駛比錢找數呀?佢態度勁差……之後個店長就話大家誤會,唔好意思,我覺得你係唔想送,唔緊要,但隔離枱食緊同一個套餐,你就幫人放上枱?個女部長仲要繼續同我媽媽鬧交,好多食客都見到個女部長好冇禮貌!我媽媽冇鬧過佢一句
我冇再同佢講任何野,我直接叫店長比卡片我,寫埋個女部長個名上去。。。之後個女部長先講唔好意思,我話,有意義咩?



男爵府

積分: 5044


2#
發表於 17-5-19 23:35 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-19 23:13
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋 ...



公爵府

積分: 29104

2018復活節勳章


3#
發表於 17-5-20 13:48 |只看該作者
呢間野街坊group 出晒名態度惡劣。
去openrice 寫返件事,希望佢老闆睇到。


男爵府

積分: 7746


4#
發表於 17-5-20 14:26 |只看該作者
peonica 發表於 17-5-20 13:48
呢間野街坊group 出晒名態度惡劣。
去openrice 寫返件事,希望佢老闆睇到。

真係食到一肚氣

好悶呀...


子爵府

積分: 11616


5#
發表於 17-5-20 14:56 |只看該作者
peonica 發表於 17-5-20 13:48
呢間野街坊group 出晒名態度惡劣。
去openrice 寫返件事,希望佢老闆睇到。

宜家openrxce 都信唔過,有人劣評餐廳但冇post 出黎嫁! 所以有時跟佢食野會中伏


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 17-5-20 15:06 |只看該作者
好差


男爵府

積分: 7746


7#
發表於 17-5-20 16:00 |只看該作者
wcpcelia 發表於 17-5-20 15:06
好差

係極差。。仲話我誤會,我勁想同佢講,我聽得明廣東話,係咪你自己唔明廣東話既用法及意思,係唔明既,就講番普通話啦…普通話,我都聽得明

點評

wcpcelia    發表於 17-5-20 16:07
好悶呀...


大宅

積分: 2289


8#
發表於 17-5-20 16:04 |只看該作者
宜家出街食野好多時都食到一肚氣,特別酒樓無服務可言,但又唔係平又要受氣。


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 17-5-20 16:08 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-19 23:13
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋 ...

咁嘅服務態度,叫佢執袍袱番屋企唔駛撈


大宅

積分: 3914


10#
發表於 17-5-20 16:35 |只看該作者
呢間嘢我都唔會再幫襯,上次去食飯點菜時見同一個餸有2個價錢,點前問清楚佢係幾錢,問個女部長(應該係,著黑衫嘅)話係平20蚊個個,咁我地有嗌,但埋單見張係收貴個價錢,咪問返個女部長,點知佢反口話無講過同話今日無特價,唔知我睇個餐牌邊到嚟(我有影到個特價餐牌),仲話差20啫,態度衰到爆!20蚊我唔係比唔起,只不過係我點菜前有問過你確認過價錢點解會唔同!
之後我揾經理問,佢都話唔好意思係同事拎咗特價個餐牌比我,同我改單


男爵府

積分: 7746


11#
發表於 17-5-20 21:50 |只看該作者
me_carka 發表於 17-5-20 16:35
呢間嘢我都唔會再幫襯,上次去食飯點菜時見同一個餸有2個價錢,點前問清楚佢係幾錢,問個女部長(應該係, ...

個女部長開頭係咁叫我地點2688個套餐。。我地話,再睇睇,當時都未齊人……當我地決定叫一個3百幾加一個5百幾既餐,再叫幾個小菜。。。佢個樣。。。
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


12#
發表於 17-5-20 21:52 |只看該作者
QQ6543 發表於 17-5-20 16:04
宜家出街食野好多時都食到一肚氣,特別酒樓無服務可言,但又唔係平又要受氣。
...

即使幾好食,幾抵食都好,服務態度差到咁,絕對唔會回頭啦…更何況,又唔係特別好食。。同場仲有間酒樓,果間就日日都爆。。呢間就永遠唔駛等位。。。咁就中晒伏
好悶呀...


禁止訪問

積分: 1396


13#
發表於 17-5-20 21:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7746


14#
發表於 17-5-20 21:55 |只看該作者
tsung 發表於 17-5-20 16:08
咁嘅服務態度,叫佢執袍袱番屋企唔駛撈

佢似唔怕冇得撈
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


15#
發表於 17-5-20 21:56 |只看該作者
anglechan76 發表於 17-5-20 21:54
好過份

貼錢買難受
好悶呀...


琥珀宮

積分: 152982


16#
發表於 17-5-20 21:58 |只看該作者

回覆樓主:



瑪瑙宮

積分: 149922

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 17-5-20 22:00 |只看該作者


珍珠宮

積分: 35916


18#
發表於 17-5-20 22:03 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-19 23:13
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋 ...

咁佢推緊糖水的確係唔可以掉低啲糖水幫你執喎,點解你唔叫其他樓面執呢?


男爵府

積分: 7746


19#
發表於 17-5-20 22:06 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 17-5-20 22:03
咁佢推緊糖水的確係唔可以掉低啲糖水幫你執喎,點解你唔叫其他樓面執呢?
...

佢都直接話唔得閒執。。唔通,我仲問?
好悶呀...


侯爵府

積分: 22680


20#
發表於 17-5-20 22:12 |只看該作者
講真,依家出街食飯要睇人面色,好似唔使比錢甘,大佬啊,出來做野做到甘,不如唔做啦,返屋企啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo