夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1035


1#
發表於 17-6-11 20:13 |只看該作者
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到門口,跟住放左雜物房到尋日。放左上網冇人要,跟住c6話扔左去佢仲將個責任推卸左俾我叫我醒啲,我話當初係佢話堅持要買唔係我話要買,佢尋日無啦啦揾我黎出氣,跟住我好唔開心佢係知,佢唔理我不特止仲要話好攰要休息對住部電話成一點先問我咩事唔好喊成件事唔關我事,佢講咩我宜家都好嬲。佢有時喺我地聯名戶口拎錢俾99我問點解,跟住佢話冇所謂,佢宜家緊張99仲緊張過我。佢宜家咩都聽晒佢大個細佬講,將佢戶口號碼俾左佢大個細佬,我叫佢改密碼佢又話唔洗,證明佢緊張佢細佬都唔緊張我。我之前同c6嘈佢話我諗野有問題,之後我喊左好耐,佢最後同我認錯。同我媽食飯前一晚佢仲鬧我做咩約我媽食飯?(因為要c6埋單),證明佢唔想見我阿媽,最後c6都有去,係我家姐埋單。我唔小心買多左韭菜,c6話左我大半日我就喊左,佢話想我好。跟住99講話之前我未識c6想介紹佢同事個女俾c6識,但對方要求高就冇回應,最近聽99講佢同事個女想識c6,但99同對方講左c6已經同我結婚。99同事個女仲啲m記玩具俾我姪仔,佢真係死前爛打。


翡翠宮

積分: 79228


2#
發表於 17-6-11 21:18 |只看該作者

回覆樓主:

又奶奶


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


3#
發表於 17-6-11 21:37 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 20:13
事情係咁,之前上網睇左架bb車我話太大架入唔到門口唔好買,但c6堅持話買因為好平。到最後真係太大架入唔到 ...

咁又嫁佢?嫁錯一係分開,一係就俾心機行埋落去。


男爵府

積分: 7228


4#
發表於 17-6-11 21:40 |只看該作者
離婚啦 搬啦


大宅

積分: 1035


5#
發表於 17-6-11 21:50 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-6-11 21:37
咁又嫁佢?嫁錯一係分開,一係就俾心機行埋落去。

我都想離婚,但個bb8月尾預產期


大宅

積分: 1035


6#
發表於 17-6-11 21:51 |只看該作者
eelcyy 發表於 17-6-11 21:40
離婚啦 搬啦

我都想,不過bb8月尾出世


男爵府

積分: 7228


7#
發表於 17-6-11 22:00 |只看該作者
世界真小 發表於 17-6-11 21:51
我都想,不過bb8月尾出世

離婚關咩bb出世啦
唔關事嫁wo


別墅

積分: 932


8#
發表於 17-6-11 23:09 |只看該作者

回覆樓主

咁小事就要離婚?
唔啱傾到啱囉,一段婚姻真係要用心經營!

我以前唔識,以為結左婚就得,點知衰左了,如果有機會有下一次我會比多D心機,你都試下啦!


男爵府

積分: 9857


9#
發表於 17-6-11 23:15 |只看該作者

回覆樓主

你好好想清楚離唔離,用紙寫好,唔離點,離左又點?
如果唔離,
就只能包容對方,
不然一直吵一直吵,
大家唔開心
解決不了問題,
無限loop,
好累。
所以要學會忍


男爵府

積分: 6304


10#
發表於 17-6-11 23:16 |只看該作者

回覆:我好憎我c6

唉!你都是想呻吟吓啫,留返啖氣生BB把啦!老公自己簡可以㸃呢?來日方長有排你受,醒目啲為自己打算計劃往後日子吧!


男爵府

積分: 7399


11#
發表於 17-6-11 23:22 |只看該作者
回覆 世界真小 的帖子

唔好輕易聽人講離就離,你C6唔系咩大錯,又唔系嫖賭,系好小事,到BB出世你地用錢多咗佢自然會改變諗法

點評

la_source    發表於 17-6-12 12:09
簡簡單單,開開心心!


大宅

積分: 1035


12#
發表於 17-6-11 23:23 |只看該作者
KAVEN 發表於 17-6-11 23:22
回覆 世界真小 的帖子

唔好輕易聽人講離就離,你C6唔系咩大錯,又唔系嫖賭,系好小事,到BB出世你地用錢多 ...

知道。多謝你


複式洋房

積分: 253


13#
發表於 17-6-12 03:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 幸福林少奶 於 17-6-12 03:03 編輯

其實我係妳角度到睇都幾委屈,

有冇諗過搬一搬返娘家住,

睇下C6會有咩反應?

明明係佢自己責任都推哂落你到,

買多左條韮菜都鬧...

其實妳係咪一識佢佢已經係咁既性格?


男爵府

積分: 5979


14#
發表於 17-6-12 22:43 |只看該作者
幸福林少奶 發表於 17-6-12 03:02
其實我係妳角度到睇都幾委屈,

有冇諗過搬一搬返娘家住,

同意。仲要聯名戶口拎錢俾奶奶?痴線!

陀住果陣都當你係草,生左出黎仲唔當你地底泥要仔唔要媽?

祝好運


水晶宮

積分: 51137


15#
發表於 17-6-12 23:54 |只看該作者

回覆樓主:

其實你老公無咩大問題,不過就好明顯好計較錢囉~
BB就快出世,你自己都儲多個錢旁身啦~係錢銀方面,你老公絕對信唔過~


瑪瑙宮

積分: 139710


16#
發表於 17-6-13 00:10 |只看該作者
你响性版又勁冧你 c6 喎


大宅

積分: 1035


17#
發表於 17-6-13 00:30 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-13 00:10
你响性版又勁冧你 c6 喎

最後佢講左係佢唔岩。不過都要小心小心,因為可能6299喺背後搞小動作,由其99成個管家婆咁


大宅

積分: 1035


18#
發表於 17-6-13 00:31 |只看該作者
做個靚太 發表於 17-6-12 23:54
其實你老公無咩大問題,不過就好明顯好計較錢囉~
BB就快出世,你自己都儲多個錢旁身啦~係錢銀方面,你老 ...

知道。我會提防……但6299我唔夠佢地黎由其99,佢地實有小動作但又唔知點提防


水晶宮

積分: 51137


19#
發表於 17-6-13 00:37 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-13 00:10
你响性版又勁冧你 c6 喎

真的嗎
最衰我唔記得人名。。。


伯爵府

積分: 18628


20#
發表於 17-6-13 08:58 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-6-13 00:10
你响性版又勁冧你 c6 喎

嘴里說不,身體卻很誠實

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo