立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2183
別墅
積分: 781
suki_chow0304 發表於 17-7-17 13:34 係咪無論在職定全職媽媽都要買泵奶器嫁? 因為我打算係全職媽媽埋身喂 如果要買泵奶器, 買邊隻好, 係咪有分s ...
複式洋房
積分: 462
suki_chow0304 發表於 17-7-17 16:33 回覆 520circle 的帖子 係啦, 我就係驚買左返黎得個擺字
520circle 發表於 17-7-17 16:42 我連奶袋都無買,因為無儲奶,bb全日放題,想飲就餵,咁樣可以做到供求平衡,唔會谷到石頭胸,又唔會唔夠 ...
suki_chow0304 發表於 17-7-17 21:47 咁放完入樽係咪直接放入雪櫃? 都要飲時直接坐熱之後用樽比BB飲? 你買左咩奶樽比BB?
子爵府
積分: 10607
侯爵府
積分: 21054
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy