立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1164
複式洋房
積分: 106
水晶宮
積分: 52654
蘿白白 發表於 17-7-18 20:05 各位媽媽我想問如果人奶放喺普通雪櫃入邊可以放幾耐? 如果同一日泵嘅奶可唔可以放入同一個樽入邊喔?如果 ...
Chirley 發表於 17-7-19 15:36 剛擠出的母乳在室溫下可保存約4小時, 放雪櫃2-4度既可以放約4、5日, 同一日汞既都要放到凍左差不多溫度先可 ...
蘿白白 發表於 17-7-19 16:18 我發現有時個泵好似無力敢,你地有無敢既問題喔
Chirley 發表於 17-7-19 16:45 唔知你用邊隻啵我用優合8004, 有時都會覺得好似無力咁, 咁我會check下汞下面個利睇下實唔實
珍珠宮
積分: 31960
蘿白白 發表於 17-7-19 16:57 我用medela
伯爵府
積分: 15108
積分: 4054
Bitch0101 發表於 17-7-21 12:53 如果唔同一日bump 既奶,即使同一溫度都唔可以倒埋一齊?
積分: 170
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy