立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 865
禁止訪問
積分: 927
大宅
積分: 2415
原帖由 janmama 於 09-2-7 14:56 發表 我ah b食和光堂米糊, ah b食森永奶粉ga, 我用奶粉開比佢食ga~
積分: 572
原帖由 Hibiki 於 09-2-8 00:20 發表 我個仔4個月已經開始食米糊, 由一匙更份量開始, 然後慢慢再加..我仔食雀巢米糊.
原帖由 新手梁媽媽 於 09-2-7 22:24 發表 係未4個月都可以食呢??? 因我上網見到明治既米糊要五個月先食得呀!!! 同埋, 可否自己煲d稀粥再溝奶呢? 因我媽咪話食現成既野始終唔好喎... 但我又答唔出兩者有咩分別同米糊既好處. ...
原帖由 janmama 於 09-2-9 11:53 發表 我ah b夠4個月就食米糊la, 我兒科醫生話ok ga, 開頭比1-2 spoon佢食, 之後慢慢加多d, 我見好多mami推介和光堂, 係好綿嘅粥仔咁,(日本米)好香米味ga, 我用奶粉開ga~~ 你都可以自己煲粥仔, 但要煲綿d, and比較淡口d, ...
原帖由 新手梁媽媽 於 09-2-9 10:54 發表 雀巢米糊同樣可混入自己食開既奶粉??? 如雀巢米糊 + 明治奶粉.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy