自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1516


1#
發表於 17-10-15 13:07 |只看該作者
想問用麵包機焗完麵包係咪要即刻拎出黎。。可吾可以由得佢放係度。


水晶宮

積分: 50731

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 17-10-15 13:10 |只看該作者
美魔女 發表於 17-10-15 13:07
想問用麵包機焗完麵包係咪要即刻拎出黎。。可吾可以由得佢放係度。

即取
否則皮會好乾好硬


大宅

積分: 1516


3#
發表於 17-10-15 13:17 |只看該作者
YY1101 發表於 17-10-15 13:10
即取
否則皮會好乾好硬

我而家焗緊。。但又要趕住出街。。都吾知點算


水晶宮

積分: 50731

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 17-10-15 13:20 |只看該作者
美魔女 發表於 17-10-15 13:17
我而家焗緊。。但又要趕住出街。。都吾知點算

ㄧ定要出咪預左又乾又硬


侯爵府

積分: 23155


5#
發表於 17-10-15 13:26 |只看該作者
冇所謂了,外皮硬少少

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo