自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   6


大宅

積分: 3418


1#
發表於 17-10-29 23:55 |只看該作者
本身好驚睇牙拖左幾年而家隻大牙正式死亡,我想問有冇人醫生介紹!急
請問痛嗎


大宅

積分: 1159


2#
發表於 17-10-30 09:48 |只看該作者
JYS 發表於 17-10-29 23:55
本身好驚睇牙拖左幾年而家隻大牙正式死亡,我想問有冇人醫生介紹!急
請問痛嗎
...

本帖最後由 william9_2003 於 17-10-30 10:55 編輯

我可以介紹你,親身經歷黎,我依加係深圳整緊牙,杜牙根,種牙,補牙,剝牙,杜牙根已完成,好舒服,種牙仲整緊,已裝左3隻鈦合金依加等牙骨愈合才可裝牙,過程有麻醉唔痛,女牙醫,係 深圳 福田 果間 康 字頭 醫院,牙醫手勢好好,又講解清楚 ,夠關心,因為我牙壞得好犀利,比較複雜,所以搞左好多野 ,個牙醫都好忙下
杜牙根 ¥ 1000 +¥2600 牙套
種牙 ¥8200
補牙¥400
詳情可以pm我
d相我偷影










myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 3418


3#
發表於 17-10-30 10:55 |只看該作者

回覆樓主

唔想返大6整


伯爵府

積分: 17001


4#
發表於 17-10-30 13:47 |只看該作者
JYS 發表於 17-10-29 23:55
本身好驚睇牙拖左幾年而家隻大牙正式死亡,我想問有冇人醫生介紹!急
請問痛嗎
...

而家整牙好小話會痛,so far 我自己&身邊朋友,無論整乜都好,未聽過話會痛,係麻醉藥過咗,會有小小唔舒服
,唔好咁擔心


水晶宮

積分: 72336

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


5#
發表於 17-10-30 13:49 |只看該作者
打左麻痛針整唔會痛, 係過左藥力有D痛, 可食止痛丸


侯爵府

積分: 23475


6#
發表於 17-10-30 15:20 |只看該作者
係國內,比康X平及覺器材幾新淨,會拍照片及全口X-RAY或加細X-RAY
PS:自行在網上參考
正夫口腔---由正夫控股集团全资控

剛做植齒部份(種釘)如上JM說打左麻痛針整唔會痛, 係過左藥力有D痛, 即晚已食野,為安全免發炎有食消炎藥
世上千百萬人,不求別人幫助.只求不被惡攪,已很感恩


大宅

積分: 3418


7#
發表於 17-10-30 17:13 |只看該作者
濛查查 發表於 17-10-30 13:47
而家整牙好小話會痛,so far 我自己&身邊朋友,無論整乜都好,未聽過話會痛,係麻醉藥過咗,會有小小唔舒 ...

Thx聽完安心d


禁止訪問

積分: 2233


8#
發表於 17-10-30 19:42 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5056


9#
發表於 17-10-30 20:24 |只看該作者
william9_2003 發表於 17-10-30 09:48
本帖最後由 william9_2003 於 17-10-30 10:55 編輯

我可以介紹你,親身經歷黎,我依加係深圳整緊牙,杜牙 ...

想要資料,請pm,thanks

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo