想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2246


1#
發表於 17-11-5 14:01 |只看該作者
如題
DD應該係3/11
今日仲未m
昨日驗左棒白板
但有作嘔感覺

如果中左就好啦


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 17-11-5 16:07 |只看該作者

回覆樓主:

如果係中, 吾會甘快有孕吐反應的。
放鬆d la


複式洋房

積分: 458


3#
發表於 17-11-5 16:13 |只看該作者
44bb 發表於 17-11-5 14:01
如題
DD應該係3/11
今日仲未m

冇咁快作嘔


大宅

積分: 2246


4#
發表於 17-11-5 23:44 |只看該作者

回覆樓主

我上胎孕吐係7w開始
真係好想今次中左
我唔介意成個孕期孕吐


洋房

積分: 87


5#
發表於 17-11-6 19:53 |只看該作者
44bb 發表於 17-11-5 14:01
如題
DD應該係3/11
今日仲未m

你個驗孕棒放幾個鐘后再去看看, 但人話如果有, 早期就是這樣發現的


大宅

積分: 2246


6#
發表於 17-11-6 20:22 |只看該作者
生育日記 發表於 17-11-6 19:53
你個驗孕棒放幾個鐘后再去看看, 但人話如果有, 早期就是這樣發現的

失望過後我已經掉左枝棒了


大宅

積分: 2246


7#
發表於 17-11-7 10:10 |只看該作者

回覆樓主

今日底底有少少啡色


複式洋房

積分: 475


8#
發表於 17-11-7 11:00 |只看該作者
44bb 發表於 17-11-7 10:10
今日底底有少少啡色

可能著床血呢!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo