跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 226


1#
發表於 17-12-27 01:24 |只看該作者
元朗我幫我女報左6間。。。11月細b無讀n班 完全唔識人住朗屏 朗屏真光面試我認為表現好好 唔收 我已經跌左去谷底
三育 表現還可以 後備生 我已絕望
最後得返。。。
生命 表現ok...唔收
真光 自己行入去in 隔窗睇都ok 唔收
肖珍 表現麻麻 估到唔收
聖恩 純粹見係朗屏 朋友問我報唔報 in完見到好多大陸人in 所以打算收都唔揀 真係收左
周宋 表現還可以 但我覺得問題有d深 22/12對no 竟然見到收左
我係公司好激動咁喊到痴左線 同事無人明白我有幾震撼
本身有打算唔去in 因為收得28個位 但爸爸想揀全日,就即管去埋當見識下
自己讀書都無咁緊張 原來做左媽媽對升學問題係咁大件事 之前晚晚都擔心無學校收呀
又覺得自己無用咩人都唔識個 估唔到有奇蹟。。。


男爵府

積分: 6462


2#
發表於 17-12-27 03:22 |只看該作者

回覆樓主

恭喜你!證明你女女係叻女呀


大宅

積分: 1820


3#
發表於 17-12-27 12:20 |只看該作者

回覆樓主

恭喜樓主
周宋好好呀,我都想入周宋,因為佢有全日
可惜唔收呀囡


大宅

積分: 1376


4#
發表於 17-12-27 15:16 |只看該作者
szufung911 發表於 17-12-27 01:24
元朗我幫我女報左6間。。。11月細b無讀n班 完全唔識人住朗屏 朗屏真光面試我認為表現好好 唔收 我已經跌左 ...

恭喜你呀
由做媽媽果日開始
就註定要參加呢個遊戲
我心態就點都報名先
面試就當出街玩啦
家長可以緊張
但唔好逼小朋友
其實咁細個佢都未知發生咩事

但我個仔都仲未有n班offer


民房

積分: 10


5#
發表於 17-12-27 15:31 |只看該作者
恭喜(emoji)(emoji) 周宋咁少位都入到 真係好難得(emoji)(emoji)


子爵府

積分: 12575


6#
發表於 17-12-27 17:07 |只看該作者
lego610 發表於 17-12-27 15:16
恭喜你呀
由做媽媽果日開始
就註定要參加呢個遊戲

m2,我女都冇n offer


侯爵府

積分: 21126


7#
發表於 18-1-1 01:21 |只看該作者

回覆樓主:

中頭獎咁開心


大宅

積分: 1063


8#
發表於 18-1-1 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

恭喜晒,我情況同你一樣,不過係上年,間間好既唔收,都好擔心,最後周宋竟然收 都一額汗


複式洋房

積分: 154


9#
發表於 18-1-1 22:11 |只看該作者
回覆 JANJAN623 的帖子

可以講下小朋友返學情況嗎?返得開心嗎?


大宅

積分: 1979


10#
發表於 18-1-2 14:53 |只看該作者
本帖最後由 Babyhappppy 於 18-1-2 14:55 編輯

回覆 N777 的帖子

開心, 皆因無乜功課, 返學玩同學自理多. 不過個女有時都會扭唔返學. 其實都擔心課程太淺升小會辛苦, 唯有平時同佢多睇課外書. 全日制的確令我無咁忙, 我仲要照顧細b.


珍珠宮

積分: 32284

2025勳章蛇年勳章 貓狗褓姆 BK Milk勳章


11#
發表於 18-1-2 17:40 |只看該作者
szufung911 發表於 17-12-27 01:24
元朗我幫我女報左6間。。。11月細b無讀n班 完全唔識人住朗屏 朗屏真光面試我認為表現好好 唔收 我已經跌左 ...
我明呀!!!未有小朋友覺得洗乜喊呀..
但今年幫女學校, 真係好多野擔心.
最後三育收左我女, 我都開心到大叫.

本來都想入周宋, 但真係好難呀INTERVIEW
加上我女聽到同場有個小朋友大喊, 佢都驚左。
反而當初唔熟三育, 叫做報下啦, 又得左。

不過我真係最估唔到太陽X都唔收我個女.......................................呢下先氣憤。
枉我個女IN完呢間個晚就病..嬲豬
沒有暴政 只有暴徒
香港媽媽不代表我


複式洋房

積分: 154


12#
發表於 18-1-2 20:42 |只看該作者
回覆 Babyhappppy 的帖子

真係咁淺嗎? 咁有冇返隔離既興趣班?


大宅

積分: 1979


13#
發表於 18-1-2 21:43 |只看該作者
回覆 N777 的帖子

功課小,有都係連下線。 無報,返全日仲要返興趣班太可憐


侯爵府

積分: 23625

笑得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛


14#
發表於 18-1-3 16:27 |只看該作者
szufung911 發表於 17-12-27 01:24
元朗我幫我女報左6間。。。11月細b無讀n班 完全唔識人住朗屏 朗屏真光面試我認為表現好好 唔收 我已經跌左 ...

真係好難得喎!周宋唔係只收7月或之前出世的大b?


複式洋房

積分: 226


15#
發表於 18-1-3 16:39 |只看該作者
回覆 lemontea520 的帖子

係囉...覺得表現好果D反而唔收呢...真係好無奈!!


複式洋房

積分: 226


16#
發表於 18-1-3 16:42 |只看該作者
回覆 占妹 的帖子

係呀~~原來都係無絕對既...


複式洋房

積分: 128


17#
發表於 18-1-3 18:26 |只看該作者
恭喜曬您


洋房

積分: 39


18#
發表於 18-1-3 18:50 |只看該作者

回覆樓主

恭喜曬(emoji)(emoji)(emoji)
我都想入,可惜唔收,因為同哥哥小學同一架校車,宜家變左哥哥係元朗讀小學,妹妹係天水圍幼稚園(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


瑪瑙宮

積分: 129357

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 18-1-4 19:42 |只看該作者

回覆樓主:



珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


20#
發表於 18-2-1 20:00 |只看該作者
恭喜恭喜,聽聞周宋都好受歡迎
我住響你隔離區,72區,不過唔係玩幼稚園爭櫈仔,而係爭小學學位GE櫈仔
自行衰左,黎緊星期6同日就要交表玩大抽獎啦,其實好擔心

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo