烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3280


1#
發表於 09-3-6 16:31 |只看該作者
我有個朋友比咗以下既recipe比我,但唔知點解我整極都唔夠脆口,問題出係邊?

180度,焗8-10 mins.

黃糖
1 cup
鮮奶
2 Tbsp
自發粉
1-3/4 cup
果仁
1 cup
菜油 (CRISCO STICK)
3/4 Cup
呍呢拿香油
1 Tsp
梳打粉
3/4 Tsp
雞蛋
1

1 Tsp
朱古力粒 (Baker semi-sweet Choco chips)
1 Cup
We live by faith, not by sight............


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 09-3-6 16:45 |只看該作者
如果加奶就應該濕dd,要低溫少少拖長來焗乾佢。另菜油有冇加糖攪打過?

妳焗到10分鐘後有冇香味?(係爐入面傳出來)如果覺得冇乜味,先用170度焗10分鐘,再轉150度焗多5-8分鐘,應該會脆d。
盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 3280


3#
發表於 09-3-6 17:02 |只看該作者
好多謝召藥師你咁快回覆。^_^

我係先用菜油加糖打勻,然後加入鮮奶、呍呢拿香油,再加入雞蛋打勻,最後係自發粉、梳打粉同鹽。

我焗到10分鐘已經有香味,但塊曲奇就開有D燶,係咪要將個溫度調低D?

原帖由 召藥師 於 09-3-6 16:45 發表
如果加奶就應該濕dd,要低溫少少拖長來焗乾佢。另菜油有冇加糖攪打過?

妳焗到10分鐘後有冇香味?(係爐入面傳出來)如果覺得冇乜味,先用170度焗10分鐘,再轉150度焗多5-8分鐘,應該會脆d。 ...
We live by faith, not by sight............


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 09-3-6 17:08 |只看該作者
原帖由 pionachang 於 09-3-6 05:02 PM 發表
好多謝召藥師你咁快回覆。^_^

我係先用菜油加糖打勻,然後加入鮮奶、呍呢拿香油,再加入雞蛋打勻,最後係自發粉、梳打粉同鹽。

我焗到10分鐘已經有香味,但塊曲奇就開有D燶,係咪要將個溫度調低D?

...


係,可能妳個爐爐溫太高(同埋多糖嘅食品易焗燶),改至160-170焗好d(最後再改低d焗耐d都冇問題)。餅記得放涼先試食,熱食係唔夠脆(因仲有水氣)。

盡我一己之力,發放正能量!


大宅

積分: 3280


5#
發表於 09-3-6 17:19 |只看該作者
等我再試吓先,多謝晒你呀!^_^

原帖由 召藥師 於 09-3-6 17:08 發表


係,可能妳個爐爐溫太高(同埋多糖嘅食品易焗燶),改至160-170焗好d(最後再改低d焗耐d都冇問題)。餅記得放涼先試食,熱食係唔夠脆(因仲有水氣)。
We live by faith, not by sight............

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo