自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


1#
發表於 18-2-2 23:59 |只看該作者
https://youtu.be/Stw4K9_6sAQ


寶石宮

積分: 292943

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


2#
發表於 18-2-3 01:28 |只看該作者
Ste824 發表於 18-2-2 23:59
https://youtu.be/Stw4K9_6sAQ

謝謝分享


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


3#
發表於 18-2-3 01:32 |只看該作者
Poyau 發表於 18-2-3 01:28
謝謝分享

唔駛客氣。新聞話普通科門診有得接種。


寶石宮

積分: 292943

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


4#
發表於 18-2-3 01:35 |只看該作者
Ste824 發表於 18-2-3 01:32
唔駛客氣。新聞話普通科門診有得接種。

合資格人仕可去公立 其他要去揾私家


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


5#
發表於 18-2-3 01:45 |只看該作者
Poyau 發表於 18-2-3 01:35
合資格人仕可去公立 其他要去揾私家

本帖最後由 Ste824 於 18-2-3 01:46 編輯

即係有香港身份證嘅可以去公立?


大宅

積分: 4718

Poo得好勳章 瞓得好勳章 Xmas吸收勳章


6#
發表於 18-2-3 02:14 |只看該作者
Ste824 發表於 18-2-3 01:45
本帖最後由 Ste824 於 18-2-3 01:46 編輯

即係有香港身份證嘅可以去公立?

綜援/有醫療津貼


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


7#
發表於 18-2-3 02:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Ste824 於 18-2-3 04:09 編輯

本帖最後由 Ste824 於 18-2-3 02:37 編輯

合資格人士包括香港居民的孕婦、65歲或以上的長者、年齡介乎6個月至12歲的兒童、智障人士及領取傷殘津貼人士。


子爵府

積分: 14516


8#
發表於 18-2-3 02:41 |只看該作者

回覆樓主

我都唔係好明白,政府有疫苗資助,而坊間又無針的話,咁市民係咪可以去政府度打?我無攞綜援,但係個女都可以去政府醫院打,其實點界定呢?定係咁啱阿女果次入院醫生順便幫我安排?
]


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


9#
發表於 18-2-3 02:54 |只看該作者
muihsu 發表於 18-2-3 02:41
我都唔係好明白,政府有疫苗資助,而坊間又無針的話,咁市民係咪可以去政府度打?我無攞綜援,但係個女都可 ...

我為咗老爹打呢次四價針,都問咗好多人同部門。啊爹同妳囡囡一樣,無係政府睇症。 我問過港大醫學院最top 嘅兩位教授之一,佢話我係坊間揾唔到疫苗,就等政府宣佈有喇,好似平時打針咁去門診排隊打就得喇,係勞累老人家,天寒地凍去排隊。


珍珠宮

積分: 38404


10#
發表於 18-2-3 08:27 |只看該作者
Ste824 發表於 18-2-3 02:54
我為咗老爹打呢次四價針,都問咗好多人同部門。啊爹同妳囡囡一樣,無係政府睇症。 我問過港大醫學院最top ...

本帖最後由 brindlewin 於 18-2-3 08:30 編輯

夠65歲可以去門診部打呀。
門診打電話預約,唔使露天排隊好耐啦。約定時間去,早都冇用。
睇開附近公立診所,有針咭紀錄的,直接入去問就可以了。


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


11#
發表於 18-2-3 08:57 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-2-3 08:27
本帖最後由 brindlewin 於 18-2-3 08:30 編輯

夠65歲可以去門診部打呀。

打針同睇病一樣咩?我地未試過睇依家D街症,打乜電話?如約了某時某刻,是九點/兩點就要去攞籌定點?


男爵府

積分: 5327


12#
發表於 18-2-3 08:58 |只看該作者

回覆樓主:

我經常带媽媽到醫院內科覆診,常有姑娘埋來叫D公公婆婆打流感針,不用预約,如没不舒服可即打


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


13#
發表於 18-2-3 09:06 |只看該作者
xl_bigbig_b 發表於 18-2-3 08:58
我經常带媽媽到醫院內科覆診,常有姑娘埋來叫D公公婆婆打流感針,不用预約,如没不舒服可即打
...

老爹無睇公家。


大宅

積分: 1361


14#
發表於 18-2-3 09:30 |只看該作者

回覆樓主:

仔仔有係qe兒科睇過,是否也可以打電話去預約打針?


大宅

積分: 1361


15#
發表於 18-2-3 09:35 |只看該作者

回覆樓主:

剛剛打去醫院問,無申請綜援/醫療資助,無得打......


珍珠宮

積分: 38404


16#
發表於 18-2-3 10:01 |只看該作者
Ste824 發表於 18-2-3 09:06
老爹無睇公家。

本帖最後由 brindlewin 於 18-2-3 10:01 編輯

你查佢住處附近門診查詢問下。
http://www.ha.org.hk/visitor/ha_isf_result.asp?service_type=GOPD&location=&service_code_id=461&lang=CHIB5


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


17#
發表於 18-2-3 12:06 |只看該作者

回覆樓主:

剛去門診打了。按jm說約了時間,去到她說打四價不用約,只要是合資格人士(如我上述)。 請大家給予準確資料,因很多媽媽都靠這平台索取資料。


子爵府

積分: 12362


18#
發表於 18-2-3 13:12 |只看該作者
Ste824 發表於 18-2-3 12:06
剛去門診打了。按jm說約了時間,去到她說打四價不用約,只要是合資格人士(如我上述)。 請大家給予準確資料 ...

我嗰面嗰間話只同長者打


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


19#
發表於 18-2-3 13:59 |只看該作者
ivy0508 發表於 18-2-3 13:12
我嗰面嗰間話只同長者打

jm如覺得應該,可以向她的上司詢問,應該有較清晰的答案。 政府網頁2月3日更新,但是名單上的私家醫生也沒有疫苗。唯一可取的是網頁提醒市民要與醫生確認何種疫苗和價錢。我在此批疫苗運來前,也曾打電話到醫管局查詢熱線詢問,她也搞不清流感疫苗和四價,因此我post 了袁教授的訪問video,就是讓大家有正確的認識。昨晚港台通宵報導疫苗已到,同時呼籲合資格人士接種,留意正確消息,也是我們市民的責任。


子爵府

積分: 12362


20#
發表於 18-2-3 14:08 |只看該作者
Ste824 發表於 18-2-3 13:59
jm如覺得應該,可以向她的上司詢問,應該有較清晰的答案。 政府網頁2月3日更新,但是名單上的私家醫生也沒 ...

Thx

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo