跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2717

畀面勳章


1#
發表於 09-3-14 18:24 |只看該作者
喺阿囡個半月時,發現佢右背側有一"達"白斑",起初好怕唔知係咪白食,睇幾個醫生都唔太知係咩,又話如果冇發大就應該唔會有咩特別問題,但我就同健康院講,佢就寫紙轉去皮膚科,等咗好幾個月,終於知道係咩一回事!

醫生話,係一種叫「先天性無色素痣」,100%冇害,只係同有色素痣(黑色、棕色…)相反。如果各位媽媽都見到阿b身上都好似有呢個問題,所以唔洗太擔心!

http://www.smartkids.com.tw/topics/detail.asp?articleid=565

先天性無色素痣
當寶寶生下不久或快到一歲時,在軀幹一側或四肢如果發現一片或幾片大小不等、形狀不一的米色淡白斑,再仔細看白斑與周圍正常皮膚的交界處呈鋸齒狀或水濺潑狀,這時可能就要想到是先天性無色素痣。

如果這種白斑隨寶寶年齡和肢體的成長也相應成比例地擴大,白斑處的毛髮呈淡黃或灰白色;而且寶寶的爸媽或長輩也有得過類似的白斑,那麼先天性無色素痣的診斷就確定無疑了。

特別請爸媽注意的是,先天性無色素斑的擴大是相對穩定的,分佈區域和白斑大小也是相對不變的。目前雖然還沒有辦法治好這種病,但幸好大多數白斑多發生在衣著部位,數目不會太多,也不會繼續發展蔓延,所以爸媽不必太擔心。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo