影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 34040


1#
發表於 18-6-8 20:59 |只看該作者
本帖最後由 wai001 於 18-6-9 08:18 編輯

http://viu.tv/encore/pick-me-up-to-taiwan-full-version

介紹你地睇依套,幾好睇,好贴地,不過幾市井,幾「粗俗」的!
(睇得阿杜汶澤,就要預咗啦!)

images.JPEG


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


2#
發表於 18-6-8 21:46 |只看該作者
wai001 發表於 18-6-8 20:59
http://viu.tv/encore/pick-me-up-to-taiwan-full-version

介紹你地睇依套,幾好睇,好贴地,不過幾市井 ...

好睇,我有追


珍珠宮

積分: 34040


3#
發表於 18-6-8 21:47 |只看該作者
wai001 發表於 18-6-8 20:59
http://viu.tv/encore/pick-me-up-to-taiwan-full-version

介紹你地睇依套,幾好睇,好贴地,不過幾市井 ...

杜汶澤……開口埋口都是「溝女」、「把妹」!……不過,真的佩服佢既social 技巧及口才!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


4#
發表於 18-6-8 21:50 |只看該作者
wai001 發表於 18-6-8 21:47
杜汶澤……開口埋口都是「溝女」、「把妹」!……不過,真的佩服佢既social 技巧及口才!
...

不過,佢咁既口才,中意佢既人就會中意佢,吾中意佢既人就會好「憎」佢!……(所以,似乎佢在香港既娛樂圈中,都吾係幾好人緣law!)


我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 18-6-9 07:58 |只看該作者
wai001 發表於 18-6-8 21:50
不過,佢咁既口才,中意佢既人就會中意佢,吾中意佢既人就會好「憎」佢!……(所以,似乎佢在香港既娛樂圈 ...

佢係口才好好,轉數好快,但有時真係好口臭


珍珠宮

積分: 34040


6#
發表於 18-6-9 08:11 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-6-9 07:58
佢係口才好好,轉數好快,但有時真係好口臭

Agree!
(……好市井,因為其實佢都真是一個流氓!!!)

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 18-6-9 08:14 |只看該作者
wai001 發表於 18-6-9 08:11
Agree!
(……好市井,因為其實佢都真是一個流氓!!!)

佢成日話自己小時志願係做黑社會ma :ahmeowhappy:


大宅

積分: 3732


8#
發表於 18-6-9 20:40 |只看該作者

回覆樓主

好好笑,拎正牌去溝女。


男爵府

積分: 8247

美好大世界2017勳章 熱血勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 18-6-9 20:56 |只看該作者
佢真係乜都夠膽講,好笑


珍珠宮

積分: 34040


10#
發表於 18-6-10 20:10 |只看該作者

回覆樓主:

真係幾想知佢介紹去果間食高級牛扒既餐廳係邊度?

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 8247

美好大世界2017勳章 熱血勳章 畀面勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 18-6-10 21:48 |只看該作者
回覆 wai001 的帖子

FB有講台北美福牛排餐廳


珍珠宮

積分: 34040


12#
發表於 18-6-10 21:55 |只看該作者
joey2791 發表於 18-6-10 21:48
回覆 wai001 的帖子

FB有講台北美福牛排餐廳

Thx!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 6336


13#
發表於 18-6-12 13:45 |只看該作者

回覆樓主

好好睇


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 18-6-12 13:56 |只看該作者
joey2791 發表於 18-6-9 20:56
佢真係乜都夠膽講,好笑
好多金句


珍珠宮

積分: 34040


15#
發表於 18-6-12 16:02 |只看該作者

回覆樓主:

真性情,夠抵死!!!

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


大宅

積分: 3198


16#
發表於 18-6-12 16:29 |只看該作者
我都有追呀, 電視睇完都會上網睇多次, 上網睇無DO架, 順耳好多


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 18-6-12 16:34 |只看該作者
oscar528 發表於 18-6-12 16:29
我都有追呀, 電視睇完都會上網睇多次, 上網睇無DO架, 順耳好多
嘩, 咁我都要睇多次啦


子爵府

積分: 10748


18#
發表於 18-6-12 16:39 |只看該作者

回覆樓主:

網上足本版好多粗口,但夠貼地,我好中意睇佢

點評

oscar528    發表於 18-6-12 16:43
[img]https://media.tenor.co/images/ad119e11a6963fdfa3


大宅

積分: 3198


19#
發表於 18-6-12 16:44 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-6-12 16:34
嘩, 咁我都要睇多次啦
我同HONEY放假會一齊睇, 一齊笑...

點評

mcyw888    發表於 18-6-12 16:47


珍珠宮

積分: 34040


20#
發表於 18-6-12 17:35 |只看該作者

回覆樓主:

真係viu TV 先至有得睇依D咁類型節目!!!
(好過維穩台,拍來拍去,播來播去,一D新意既節目都冇!)

我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo