自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 340


1#
發表於 09-3-28 23:17 |只看該作者
想問下買呢樣連運費到hk要幾$???
thx
http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?item_num_id=2254200798


男爵府

積分: 5324


2#
發表於 09-3-28 23:38 |只看該作者
原帖由 yoyokong 於 09-3-28 23:17 發表
想問下買呢樣連運費到hk要幾$???
thx
http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?item_num_id=2254200798


首先...你要去問問seller寄唔寄香港?
因為有d seller會嫌煩唔賣比香港人,
如果寄的話就問seller運費要幾多用邊間!
因為有時seller有用開既速遞公司,運費會平d!

如果無用開既速遞可以叫seller用順豐速遞,
運費到付,件貨3.4kg重,大約港幣$68!
p.s.如果你住果區屬於偏遠地區就要加$20附加費!


複式洋房

積分: 340


3#
發表於 09-3-28 23:49 |只看該作者
ok..明白
thx
原帖由 cindy1108 於 09-3-28 23:38 發表


首先...你要去問問seller寄唔寄香港?
因為有d seller會嫌煩唔賣比香港人,
如果寄的話就問seller運費要幾多用邊間!
因為有時seller有用開既速遞公司,運費會平d!

如果無用開既速遞可以叫seller用順豐速遞,
運費到付 ...


大宅

積分: 1778


4#
發表於 09-3-29 04:43 |只看該作者
如果你問咗 , 可唔可話埋俾我知有關價錢呀 (運費) ,
因我堂細佬個b過多幾個月都出世 ,
都想睇下有無嘢啱佢地用.
thx.


原帖由 yoyokong 於 09-3-28 23:49 發表
ok..明白
thx

[ 本帖最後由 toby_t8 於 09-3-29 04:45 編輯 ]


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo