懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 132


1#
發表於 09-4-6 18:01 |只看該作者
而家5週幾...由知道BINGO到依家每日都有流啡,雖然每日流得唔多, 但醫生話作小產, 要我訓床, 但自己又要返工...尋日仲流血(約有五蚊銀AREA)冇肚痛, 嚇左一跳>"<...但今日又冇乜野!? 唉...好擔心

有些問題想問下各位MAMA:
1. 係咪咩魚湯都飲得??
2. 燕窩食唔食得??
3. 成日都好胃氣, 頂住, 好辛苦, 有咩辦法??
4. 好難去便便, 肚谷谷, 有咩辦法??
5. 有咩食得, 有咩唔食得??

THANK YOU


大宅

積分: 1346


2#
發表於 09-4-6 18:20 |只看該作者
湯都ok
燕窩唔好食,太多激素,對bb唔好,會容易敏感
我嗰時頂住,就食多d生果囉,冇計
都係食生果
太多啦,我覺得問醫生會比較好
Are you living your dream?


伯爵府

積分: 16280


3#
發表於 09-4-7 11:50 |只看該作者
其實真係要瞓床會好D


大宅

積分: 1349


4#
發表於 09-4-7 12:18 |只看該作者
魚湯..豬骨牛骨都OK..
燕窩就唔好食住..驚會敏感..
食D易消化既野囉*都冇辦法..
食多D西梅OR飲西梅汁都可以通便便*
西瓜木瓜蘆薈都唔好食..


洋房

積分: 76


5#
發表於 09-4-7 12:34 |只看該作者
你流血之後有冇睇醫生呀? 睇吓隱陣d喎!

我有bb一個月左右都有作小產流啡, 當時都好擔心.我c+醫生開咗d安胎藥(黃體素)比我, 起初都有繼續流啡, 但一個星期左右慢慢就冇. 我記得醫生話流啡有好多原因, 其中一個可能係bb在子宮着床時產生, 好似起樓要打樁咁, d血係由嘅子宮微絲血管出來的. 唔好咁擔心, 多d休息, 行路要慢d&唔好企咁多.

中醫話有好多嘢唔食得, 我知西醫生話有幾樣: 苦瓜, 木瓜, 青瓜, 西瓜, 發芽嘅薯仔, 魚生 & 其他冇煮熟嘅食物.

頭三個月你可能會冇胃口&覺得有嘢頂住, 食d乾身嘅食物& 小食多餐會舒服d.

Takecare!

原帖由 emiling0 於 09-4-6 18:01 發表
而家5週幾...由知道BINGO到依家每日都有流啡,雖然每日流得唔多, 但醫生話作小產, 要我訓床, 但自己又要返工...尋日仲流血(約有五蚊銀AREA)冇肚痛, 嚇左一跳>" ...


洋房

積分: 65


6#
發表於 09-4-7 13:10 |只看該作者
可以既真係請假訓床係最好,
食野只可以輔助,
我果時又係作小產, 中醫叫我食柯膠..係花膠既一種...


洋房

積分: 76


7#
發表於 09-4-7 14:36 |只看該作者
阿膠同花膠應該係兩種唔同嘅嘢, 因為阿膠是用驢皮煎煮濃縮後的固體膠. 阿膠與人蔘、鹿茸合稱中藥三寶,其中以山東省阿縣出產的阿膠最為馳名。阿膠之所以被稱為「婦科聖藥」,因為阿膠能用於治療吐血、咯血、便血和崩漏等出血症。阿膠含多醣、膠質、纖維和微量元素,適合氣血虛弱的人士. 花膠係魚鰾, 含豐富膠質.

我之前食西醫開嘅安胎藥冇食阿膠, 而家就有用龍眼肉燉來飲. 大約一星期一次.

原帖由 pcbbsheryl 於 09-4-7 13:10 發表
可以既真係請假訓床係最好,
食野只可以輔助,
我果時又係作小產, 中醫叫我食柯膠..係花膠既一種...


大宅

積分: 2374


8#
發表於 09-4-7 15:20 |只看該作者
原帖由 ak48 於 09-4-7 12:34 發表
你流血之後有冇睇醫生呀? 睇吓隱陣d喎!

我有bb一個月左右都有作小產流啡, 當時都好擔心.我c+醫生開咗d安胎藥(黃體素)比我, 起初都有繼續流啡, 但一個星期左右慢慢就冇. 我記得醫生話流啡有好多原因, 其中一個可能係 ...


我都係有食安胎藥(黃體素), 加埋飲mum的雞湯, 情況真係好左. 不過最緊要都係瞓多d!
休息瞓床最緊要!


子爵府

積分: 10183


9#
發表於 09-4-7 15:36 |只看該作者
既然你有睇醫生, 而醫生話你作小產... 你要問醫生攞假紙(病假)向公司請假.
休息.. 好重要!!

我今胎係第二個月, 分別放左3日 + 1個星期既病假
第一次流啡及小小血(5蚊咁大啫), 又成日想嘔唔舒服, 問醫生寫左3日假俾我
放完病假之後星期一返番工, 即晚深夜又流血. 臨瞓前去VV時覺得好似M到咁(係FEEL到一舊舊血槳流出黎), 望番個大口仔血紅色, 幾驚會流個BB出黎(需煞知道無乜可能)... 諗住一瞓醒即刻搵醫生, 成晚係張床度唔敢咁大擺動. 第二日瞓醒, 條睡裙又有灘血, 床單又有兩仔手掌咁大既血漬 (床褥當然係拎野洗唔甩啦).. 撲去醫生度照超聲波, BB無事(仲係度, 有心跳). 係見到胎盤有1/5既範圍既色唔同(深D/淺D, 我唔係醫生都一眼望出0個部份既範圍唔同), 醫生話係胎盤唔穏... 要打針同休息一個星期!!
之後再照超聲波... 醫生話個胎盤正常番. 無事!
依家好間唔中都會流好少既啡色絲... 醫生話正常wor...

[ 本帖最後由 DebuPegg 於 09-4-7 15:38 編輯 ]


子爵府

積分: 10183


10#
發表於 09-4-7 15:40 |只看該作者
我無乜特別食補野...

自己都無心機食野... 仲要揀飲揀食咩...
想食乜就食架勒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo