懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 24


1#
發表於 18-9-6 16:39 |只看該作者
今次第2胎,之前政府生真係怕左
我琴日照完B出驗孕紙,醫生話可以等遲啲先再去私家遞紙
你地係幾時交?


洋房

積分: 71


2#
發表於 18-9-6 16:49 |只看該作者
Ahribb 發表於 18-9-6 16:39
今次第2胎,之前政府生真係怕左
我琴日照完B出驗孕紙,醫生話可以等遲啲先再去私家遞紙
你地係幾時交?

請問點解係政府生怕左呢?我差不多8個月,我最終都決定醫院生(emoji)(emoji)(emoji)


別墅

積分: 853


3#
發表於 18-9-6 17:04 |只看該作者
回覆 Ahribb 的帖子

我都係,係政府生又無人理,搞到我穿左水發高燒. 今次真係去私人, 我都諗緊浸會好唔好? 仁安好似好多人選擇,唔知係唔係好貴


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 18-9-6 18:13 |只看該作者
Ahribb 發表於 18-9-6 16:39
今次第2胎,之前政府生真係怕左
我琴日照完B出驗孕紙,醫生話可以等遲啲先再去私家遞紙
你地係幾時交?

私家你要揾接生個醫生寫信俾你去醫院做booking, 我8個月先去仁安落訂


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo