立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6907
超級版主
積分: 55025
大宅
積分: 2460
積分: 7397
原帖由 召藥師 於 09-4-16 22:32 發表 舊肉係唔係已完全解凍先調味?
原帖由 milimili 於 09-4-16 23:46 發表 你用那一種解凍方法?啤水和浸水的方式會快捷,但會出很多水。最好的是將一般如雞翼、牛扒等凍肉需預早一天由冰格轉放冷藏格,這樣才不會很多水,保持肉汁。大件的如火雞,就要預早2-3天放入冷藏格。 ...
原帖由 rebreather 於 09-4-17 00:08 發表 醃野有無落荳粉, 油......如果有既, 基本上肉汁應該鎖住, 如果無既, 由於滲透作用, 加左調味既時候, 食材既水份係會走出黎, 因為外邊既比內裡既濃度高
原帖由 chol1mama 於 09-4-17 07:15 發表 我用浸水方法, 咁如果將d肉早d放冷藏格, 係唔係唔駛浸水? thx!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy