夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 285


1#
發表於 19-3-16 22:54 |只看該作者
代問:本人父母是香港人,但40幾前係國內結婚,來香港已經40幾年了,因家里鎖事整天吵架,去年11月老爸回國內申請離婚,請問如果國內離婚後,香港這邊會否承認呢?如果老媽堅持不回國內離婚,法院那邊會怎樣處理?最終會怎樣的結果呢?現在老媽可以在香港再申請離婚嗎?麻煩大家給點寶貴意見,謝謝!!!
朋友嘅煩惱,問到我一D都唔識,唔知各位jm有冇人知道點樣做好呢?


侯爵府

積分: 20756

BK Milk勳章


2#
發表於 19-3-16 23:16 |只看該作者
分開住算了,一紙離婚書就不要了。


翡翠宮

積分: 79228


3#
發表於 19-3-16 23:19 |只看該作者
appledai 發表於 19-3-16 23:16
分開住算了,一紙離婚書就不要了。

而家係男既要離,點到其他人話事

樓主要問律師先得


瑪瑙宮

積分: 139710


4#
發表於 19-3-16 23:35 |只看該作者
不如你朋友問下律師喇.


子爵府

積分: 12943


5#
發表於 19-3-18 23:00 |只看該作者

回覆樓主:

搵個區議員問下,或去民政事務處,有免費法律諮詢

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo