自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


大宅

積分: 1933


1#
發表於 19-9-15 20:30 |只看該作者
本帖最後由 yanyan0218 於 19-9-15 20:36 編輯

想換風筒,請問咩牌子比較安全? 之前買panasonic, 唔夠一年有燶味

唔需要有特別功能,抵用安全就ok


瑪瑙宮

積分: 139336

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 19-9-15 20:44 |只看該作者
買左小米,我覺得幾好,不過只用左一個月,唔知易唔易壞。


子爵府

積分: 11913


3#
發表於 19-9-15 20:56 |只看該作者
我髮型師教我去專賣美髮用品的舖頭買,watt數夠勁又耐用,我嗰隻好似係意大利牌子,用咗起碼7-8年


公爵府

積分: 27305


4#
發表於 19-9-15 21:00 |只看該作者
Dyson真係幾好用,唔會攝頭髮,唔會燶,又快乾,小朋友自己用我好放心,但訂價貴咗啲....


男爵府

積分: 5828


5#
發表於 19-9-15 21:02 |只看該作者
yanyan0218 發表於 19-9-15 20:30
想換風筒,請問咩牌子比較安全? 之前買panasonic, 唔夠一年有燶味

唔需要有特別功能,抵用安全就ok

本帖最後由 wendyCC 於 19-9-15 21:03 編輯

有燶味或者有頭髪走咗入發熱線,整走咗就無味。


象牙宮

積分: 213700

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 19-9-15 21:33 |只看該作者
入咗頭髮就有燶味, 大牌子嘅就得LA!


男爵府

積分: 7481


7#
發表於 19-9-15 22:41 |只看該作者
剛在日本旅行,買左個新出的panasonic,好好喎!吹完頭髮有空氣感,又順左,快乾,機口出風位又唔熱。


男爵府

積分: 7539


8#
發表於 19-9-15 22:48 |只看該作者
yanyan0218 發表於 19-9-15 20:30
想換風筒,請問咩牌子比較安全? 之前買panasonic, 唔夠一年有燶味

唔需要有特別功能,抵用安全就ok

我用GHD幾年都無事


伯爵府

積分: 17532

想生BB熱投


9#
發表於 19-9-15 22:52 |只看該作者
Tescom幾好
去台灣酒店用完
回來在香港買同款

點評

wcpcelia    發表於 19-9-16 10:38


寶石宮

積分: 281776


10#
發表於 19-9-15 22:56 |只看該作者
shmom 發表於 19-9-15 20:56
我髮型師教我去專賣美髮用品的舖頭買,watt數夠勁又耐用,我嗰隻好似係意大利牌子,用咗起碼7-8年
...

我買咗隻瑞士造,watt數大,超快就吹乾晒啲頭髮,不過可能因為我頭髮薄


子爵府

積分: 12402


11#
發表於 19-9-16 07:34 |只看該作者
miniyan 發表於 19-9-15 22:52
Tescom幾好
去台灣酒店用完
回來在香港買同款

我都用 tescom. 都覺得唔錯


子爵府

積分: 14574


12#
發表於 19-9-16 08:41 |只看該作者
北寄貝 發表於 19-9-15 22:41
剛在日本旅行,買左個新出的panasonic,好好喎!吹完頭髮有空氣感,又順左,快乾,機口出風位又唔熱。
...

有相嗎?220volt?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


13#
發表於 19-9-16 08:55 |只看該作者
yanyan0218 發表於 19-9-15 20:30
想換風筒,請問咩牌子比較安全? 之前買panasonic, 唔夠一年有燶味

唔需要有特別功能,抵用安全就ok

大牌子風筒,隻隻都好安全喎~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 23625

笑得好勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛


14#
發表於 19-9-16 09:29 |只看該作者
北寄貝 發表於 19-9-15 22:41
剛在日本旅行,買左個新出的panasonic,好好喎!吹完頭髮有空氣感,又順左,快乾,機口出風位又唔熱。
...

有沒有相睇睇


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


15#
發表於 19-9-16 09:58 |只看該作者
我愛Corina 發表於 19-9-15 20:44
買左小米,我覺得幾好,不過只用左一個月,唔知易唔易壞。

小米x2 ,平靚正,風力夠,係平時有吹開頭既jm先感受到分別


子爵府

積分: 11841

2024年龍年勳章


16#
發表於 19-9-16 12:53 |只看該作者
feifei_baby 發表於 19-9-15 21:00
Dyson真係幾好用,唔會攝頭髮,唔會燶,又快乾,小朋友自己用我好放心,但訂價貴咗啲....
...

我都係近2個月轉左用Dyson,真係有小朋友用好放心!


男爵府

積分: 7481


17#
發表於 19-9-16 13:40 |只看該作者
Q10 發表於 19-9-16 08:41
有相嗎?220volt?

佢得兩款可海外用,有個掣寫明220v的。貴果部24000yen上下,好似多d mode可以揀;我覺得唔使咁麻煩,買了上一代,大約15000yen。個盒在日本丟了,風筒今晚返去影。買了兩星期,都幾滿意。
佢1/9最新出一部成29000yen,但就110v,要用變壓器。


大宅

積分: 4345


18#
發表於 19-9-16 14:37 |只看該作者
RT 發表於 19-9-16 09:58
小米x2 ,平靚正,風力夠,係平時有吹開頭既jm先感受到分別

請問小米需要轉插嗎?


水晶宮

積分: 50660


19#
發表於 19-9-16 14:39 |只看該作者
RT 發表於 19-9-16 09:58
小米x2 ,平靚正,風力夠,係平時有吹開頭既jm先感受到分別

x3 唔洗吹到成身汗好正


大宅

積分: 4290


20#
發表於 19-9-16 14:42 |只看該作者
miniyan 發表於 19-9-15 22:52
Tescom幾好
去台灣酒店用完
回來在香港買同款

我都用緊!好用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo