自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


侯爵府

積分: 20849


1#
發表於 19-9-27 08:56 |只看該作者
本帖最後由 siufcat 於 19-9-27 08:56 編輯

一瞓落床即刻瞓得着
連沖涼既力氣都無
最後早上洗澡


公爵府

積分: 27479

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


2#
發表於 19-9-27 09:00 |只看該作者

回覆樓主:

我成日都係朝早才沖涼


侯爵府

積分: 20849


3#
發表於 19-9-27 09:01 |只看該作者
sunnymama2 發表於 19-9-27 09:00
我成日都係朝早才沖涼

係囉 夜晚放工返嚟散晒


已刪除用户

積分: 21676


4#
發表於 19-9-27 09:04 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27479

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


5#
發表於 19-9-27 09:04 |只看該作者
siufcat 發表於 19-9-27 09:01
係囉 夜晚放工返嚟散晒

夜晚番屋企就另一份工,好累,有時陪訓連刷牙都唔記得就瞓着了


公爵府

積分: 25067


6#
發表於 19-9-27 09:05 |只看該作者
siufcat 發表於 19-9-27 08:56
一瞓落床即刻瞓得着
連沖涼既力氣都無
最後早上洗澡

我都會早上先冲,返工前冲涼,個人會精神D


子爵府

積分: 10793


7#
發表於 19-9-27 09:06 |只看該作者
都係架,睇下做咩工種
我後生時做飲食業有時返足十二個鐘,收工一上車真係攰到即訓,有時仲唔記得落車。

後期返文職就好少甘攰情況。


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 19-9-27 09:12 |只看該作者
siufcat 發表於 19-9-27 08:56
一瞓落床即刻瞓得着
連沖涼既力氣都無
最後早上洗澡

係辛苦
因太耐冇做不適應,半日會好d
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 9620


9#
發表於 19-9-27 09:19 |只看該作者
係咪太耐冇做嘢?加油


琥珀宮

積分: 152982


10#
發表於 19-9-27 09:32 |只看該作者

回覆樓主:

梗係啦,不嬲返工都辛苦


珍珠宮

積分: 32395

好媽媽勳章


11#
發表於 19-9-27 09:34 |只看該作者
skyyyjun 發表於 19-9-27 09:06
都係架,睇下做咩工種
我後生時做飲食業有時返足十二個鐘,收工一上車真係攰到即訓,有時仲唔記得落車。

我做文職,唔知點解返屋企都累到就來死甘,總之收工返屋企就變死屍


伯爵府

積分: 18432


12#
發表於 19-9-27 09:38 |只看該作者
剛剛畢業?


子爵府

積分: 10793


13#
發表於 19-9-27 09:39 |只看該作者
寵壞了 發表於 19-9-27 09:34
我做文職,唔知點解返屋企都累到就來死甘,總之收工返屋企就變死屍
...

哈哈,用腦都好傷神,所以攰都正常,但為搵食無計,加油呀



侯爵府

積分: 24334


14#
發表於 19-9-27 09:41 |只看該作者
係呀,坐喺度睇睇下電視都瞓著


侯爵府

積分: 20849


15#
發表於 19-9-27 09:42 |只看該作者
szesze_lam 發表於 19-9-27 09:38
剛剛畢業?


唔係哦 都30歲啦
不過十幾年無做過野


侯爵府

積分: 22621

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


16#
發表於 19-9-27 09:45 |只看該作者
吾好笑我,我直情昨晚十一點上床想住抖下,點知入睡了,牙都冇刷呀


伯爵府

積分: 18976


17#
發表於 19-9-27 09:45 |只看該作者
回覆 siufcat 的帖子

文職嗎?中間有無覺得,超累,眼訓到暈?


侯爵府

積分: 20849


18#
發表於 19-9-27 09:47 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 19-9-27 09:45
回覆 siufcat 的帖子

文職嗎?中間有無覺得,超累,眼訓到暈?

算係呀⋯⋯
幫人登記
做緊嘢又唔會話累嘅因為唔錯得


侯爵府

積分: 20849


19#
發表於 19-9-27 09:49 |只看該作者
Cathy1121 發表於 19-9-27 09:45
吾好笑我,我直情昨晚十一點上床想住抖下,點知入睡了,牙都冇刷呀 ...

有時攰起上嚟真係唔想郁㗎


伯爵府

積分: 18432


20#
發表於 19-9-27 09:49 |只看該作者
siufcat 發表於 19-9-27 09:42
唔係哦 都30歲啦
不過十幾年無做過野

返工就永遠唔夠瞓, 但慢慢會習慣

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo