時事熱話

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10227


1#
發表於 20-4-26 20:22 |只看該作者
黃店既然咁唔鐘意政府 , 又搞事 , 唔應該收政府資助

大家經過黃店 , 叫老板不要申請任何資助 , 收左衰 3 年


男爵府

積分: 7405


2#
發表於 20-4-26 21:04 |只看該作者
本帖最後由 catcatmom 於 20-4-26 21:07 編輯
hebesiu 發表於 20-4-26 20:22
黃店既然咁唔鐘意政府 , 又搞事 , 唔應該收政府資助

大家經過黃店 , 叫老板不要申請任何資助 , 收左衰 3 ...

五毛小糞红係咪奶共奶上腦呀?最好黄絲一萬蚊都唔攞, 我哋有幾百萬人呀!香港政府嘅錢係屬於我哋香港人 ,不屬港共政權/共慘黨,你癲就欄返去微博、 抖音、百度,大6人?邊度来邊度上路, 回去染埋中共病毒/武漢肺炎,立即死,唔使等三年!


男爵府

積分: 7405


3#
發表於 20-4-26 21:06 |只看該作者
hebesiu 發表於 20-4-26 20:22
黃店既然咁唔鐘意政府 , 又搞事 , 唔應該收政府資助

大家經過黃店 , 叫老板不要申請任何資助 , 收左衰 3 ...

黃店愈做愈旺, 你屋企就全家衰3年!


男爵府

積分: 7601


4#
發表於 20-4-26 21:30 |只看該作者
catcatmom 發表於 20-4-26 21:04
五毛小糞红係咪奶共奶上腦呀?最好黄絲一萬蚊都唔攞, 我哋有幾百萬人呀!香港政府嘅錢係屬於我哋香港人 ...

本帖最後由 B哩baba 於 20-4-26 21:31 編輯

你主子叫你地飲滴露,你今日飲左未呀?

點評

kckammy    發表於 20-5-12 14:00


複式洋房

積分: 336


5#
發表於 20-4-26 22:59 |只看該作者
你叫左未? 你叫完我跟你叫


男爵府

積分: 6035


6#
發表於 20-4-26 23:16 |只看該作者
hebesiu 發表於 20-4-26 20:22
黃店既然咁唔鐘意政府 , 又搞事 , 唔應該收政府資助

大家經過黃店 , 叫老板不要申請任何資助 , 收左衰 3 ...

黄人出名無骨氣,雙重標準,怎會唔攞呢?

點評

Macusmama    發表於 20-5-13 14:48
kckammy    發表於 20-5-12 14:00


男爵府

積分: 7405


7#
發表於 20-4-26 23:38 |只看該作者
B哩baba 發表於 20-4-26 21:30
本帖最後由 B哩baba 於 20-4-26 21:31 編輯

你主子叫你地飲滴露,你今日飲左未呀?
習大大叫你五毛吃屎, 你吃左未呀?


男爵府

積分: 9031


8#
發表於 20-4-27 08:26 |只看該作者
Ching345 發表於 20-4-26 23:16
黄人出名無骨氣,雙重標準,怎會唔攞呢?

X2


複式洋房

積分: 127


9#
發表於 20-4-27 10:37 |只看該作者
catcatmom 發表於 20-4-26 21:04
五毛小糞红係咪奶共奶上腦呀?最好黄絲一萬蚊都唔攞, 我哋有幾百萬人呀!香港政府嘅錢係屬於我哋香港人 ...


不要在這裏亂吠,YC在香港何來有幾百萬?是的,贊成YC不要攞一萬元,也贊成黃店不要攞政府的資助,YC不覺得羞愧嗎?
香港搞到今時今日這個處境,就是被那班被老美指揮的黑尸暴徒瘋狂破壞,破壞我們的法治和經濟,說什麽攬炒,還意圖把香港從中國分裂出來。黑尸暴徒你們還有面目來拿取我們的優惠嗎?YC不配做人,也不是我們認識的香港人,真正的香港人,不會破壞自己的地方的,只有漢奸走狗才會。


複式洋房

積分: 127


10#
發表於 20-4-27 10:47 |只看該作者
catcatmom 發表於 20-4-26 23:38
習大大叫你五毛吃屎, 你吃左未呀?

YC就是心腸歹毒,說黑心話,狂妄自大,不過無論YC怎樣說也好,中國在香港的管治權,是改不了的。
香港有警察,中國有人民解放軍,YC連警察也鬥不過,莫說是解放軍。
要不然,就不需要再這裏打嘴炮了。


男爵府

積分: 5851


11#
發表於 20-4-27 17:01 |只看該作者
本帖最後由 Marcus-Mama 於 20-4-27 17:04 編輯
catcatmom 發表於 20-4-26 21:06
黃店愈做愈旺, 你屋企就全家衰3年!

黃c黑暴港獨唔係要玩攬炒咩?
黃店越做越好,都唔配合大會口號嘅

真係攬炒時又淆底呀!又要攞香港政府支助呀!
唔洗驚喎,你地點都有人血饅頭食,琴日太古城咪開工想製造人血饅頭+胡椒豬耳囉~



複式洋房

積分: 134


12#
發表於 20-4-27 17:33 |只看該作者
omother 發表於 20-4-27 08:26
X2

x3


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


13#
發表於 20-4-27 21:09 |只看該作者

回覆樓主:

唔好啦!人哋好有骨氣,唔用東江水!
攞D政府津貼去買法國礦泉水都要㗎


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 20-4-28 15:28 |只看該作者
YC曱甴踎監啦!值得驕傲嫁喎!令人生更精彩喎!仲乜仲係呢到做 文宣呀?!係咪攬炒失業呀?!記得支持你嘅主子飮滴露呀!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 20-4-28 15:31 |只看該作者
Marcus-Mama 發表於 20-4-27 17:01
黃c黑暴港獨唔係要玩攬炒咩?
黃店越做越好,都唔配合大會口號嘅

班poor guy有骨氣就離開香港啦!香港屬於中國!好心咁憎中國就死去老尾到啦!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


大宅

積分: 2122


16#
發表於 20-4-30 03:56 |只看該作者
回覆 hebesiu 的帖子

資助是納稅人的錢,有納稅就有資格攞,籃黃都得,不可以因為政見不同否定其他人資格。


子爵府

積分: 10227


17#
發表於 20-5-1 19:34 |只看該作者
Millmom 發表於 20-4-30 03:56
回覆 hebesiu 的帖子

資助是納稅人的錢,有納稅就有資格攞,籃黃都得,不可以因為政見不同否定其他人資格 ...

呢 d 就係yc 既反智思圍


男爵府

積分: 8786


18#
發表於 20-5-1 22:45 |只看該作者
回覆 Millmom 的帖子

Agree!!!!!!!


子爵府

積分: 13378


19#
發表於 20-5-8 15:17 |只看該作者
hebesiu 發表於 20-4-26 20:22
黃店既然咁唔鐘意政府 , 又搞事 , 唔應該收政府資助

大家經過黃店 , 叫老板不要申請任何資助 , 收左衰 3 ...

一定要鍾意政府㗎,討厭林鄭,可唔可以行公家路?稅我一樣照交㗎。


禁止訪問

積分: 3644


20#
發表於 20-5-10 22:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo