0030 發表於 20-10-21 10:28 
早買早用早享受,我部機其實仲用到,只係G數不夠用,心思思想換部影相拍片靚,空間大啲
...
你轉行成為金牌 sales ....早買早用早享受???
我部機其實仲用到,得32G, 慢吞吞。不夠用。日日要清除 垃圾。
想換部空間大啲, 影相拍片靚,希望增加靚的程度。 hahaha
本來想待5G成熟先買。 2-3年更換一部。
你想轉 android?
想不開、就別想. 得不到、就不要. 失去了、繼續笑. 擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。
生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠. 是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。