家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 14823


1#
發表於 21-10-22 14:56 |只看該作者
請問在哪裏買基金 認購費平d, 銀行2~5%


寶石宮

積分: 346920

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 21-10-22 15:02 |只看該作者
wtfa 發表於 21-10-22 14:56
請問在哪裏買基金 認購費平d, 銀行2~5%

本帖最後由 crystal媽咪 於 21-12-25 14:45 編輯

你咁講
好多人會pm你

邊一種基金?

#各位勿pm
有咩就喺度講


子爵府

積分: 14823


3#
發表於 21-10-22 15:37 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 21-10-22 15:02
本帖最後由 crystal媽咪 於 21-10-22 15:02 編輯

你咁講

即係 私募基金, 銀行要收幾多錢 認購費🙄thanks


寶石宮

積分: 346920

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 21-10-22 16:32 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 crystal媽咪 於 21-12-25 14:46 編輯




大宅

積分: 3492


5#
發表於 21-10-22 19:54 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mkid 於 21-10-22 19:55 編輯

基金 我唔買咯
但係 點解你咁勇 ?
有咩原因 梗要買基金 ?
你有冇耙過呢度啲文
咁你知唔知基本嘅缺點 ?!
同埋知唔知 啲人用咩伎倆 套你去買 ?


大宅

積分: 4256


6#
發表於 21-10-25 15:18 |只看該作者
富途,$15認購費


子爵府

積分: 14823


7#
發表於 21-10-26 13:19 |只看該作者
eeswong 發表於 21-10-25 15:18
富途,$15認購費

富途牛牛 有咁平, 穩唔穩陣?


大宅

積分: 4256


8#
發表於 21-10-26 16:19 |只看該作者
wtfa 發表於 21-10-26 13:19
富途牛牛 有咁平, 穩唔穩陣?
如果你問本身平台穩唔穩陣就一定穩陣,富途牛牛係香港劵行黎講數一數二,如果問基金穩唔穩陣就視乎返個別產品,富途有既基金,銀行好多都有,你可以當富途係一個平台,基金穩唔穩陣係視乎返基金成份,就如買股票一樣


子爵府

積分: 14823


9#
發表於 21-10-26 16:24 |只看該作者
eeswong 發表於 21-10-26 16:19
如果你問本身平台穩唔穩陣就一定穩陣,富途牛牛係香港劵行黎講數一數二,如果問基金穩唔穩陣就視乎返個別產 ...
好,咁唔該曬你, 值得考慮👍


禁止訪問

積分: 414


10#
發表於 21-10-26 17:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3492


11#
發表於 21-10-26 19:06 |只看該作者
Zenos 發表於 21-10-26 17:02
點解講到基金好似呃人咁嘅呢?
連巴菲特都係叫人買基金咋喎

你一定冇睇其他post (耙文)

唔係話基金係呃人
但係基金嘅特性係基本上比其他投資工具差
但係有人就講到 (令你以為)買基金係賺梗嘅
仲引導你覺得買基金仲易賺錢過股票
另外佢哋仲開曬名話買邊間啦,「我都買咗喇,係賺咗錢呀」云云

我反問咗吹噓以上嘅人,但係我得唔到答案

同埋買基金,買咗乜嘢資產,你買之前又知唔知 ?

巴菲特唔係儍仔,佢同佢自己開嘅投資公司,好識計數

買基金又好,買股票又好,最緊要係你有深入了解
-你買係乜嘢資產 ?
-你嘅投資回報是多少
-收費是多少 ? 你又知唔知MPF 都係買基金, 佢哋收你幾多錢 ? 《〈《 —- 如果收費高,你賺埋賺埋 多多都唔夠蝕



大宅

積分: 3492


12#
發表於 21-10-26 19:12 |只看該作者
mkid 發表於 21-10-26 19:06
你一定冇睇其他post (耙文)

唔係話基金係呃人

本帖最後由 mkid 於 21-10-26 23:59 編輯

如果你冇打算認真做功課,就係比人入位
昆左都唔知

投資市場 好多陷阱
呢個論壇又有好多人出嚟搵食

唔係話買基金一定呃人
但係呢度好多人都俾唔到足夠理由話點解要買基金

總之你自己識計數
了解過所有風險及回報
唔好俾人呃
送錢俾人使啦


禁止訪問

積分: 414


13#
發表於 21-10-26 23:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3492


14#
發表於 21-10-27 00:00 |只看該作者
Zenos 發表於 21-10-26 23:04
回覆 mkid 的帖子

請問你用咩投資工具去同咩基金比較呢?(bond fund? stock fund? mutual fund?)同埋throug ...

本帖最後由 mkid 於 21-10-27 00:01 編輯

如果你做足工課
計啱條數
咪冇咁易出事啦


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 21-11-2 16:00 |只看該作者

回覆樓主:

投資天書----買基金者是豬兜 (作者周顯) http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=15864911

買基金真係好傷 http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4191


16#
發表於 21-11-9 12:40 |只看該作者
wtfa 發表於 21-10-26 13:19
富途牛牛 有咁平, 穩唔穩陣?
牛牛穩陣呀
我見佢好多基金揀, 都唔知邊隻最好...
有冇jm可以推介下


大宅

積分: 3492


17#
發表於 21-12-25 07:38 |只看該作者
近呢一年嚟 有多 「基金」 post 响呢度出現
有好多「軟性」 sell 基金內容
大家小心 …….


侯爵府

積分: 24739


18#
發表於 21-12-25 11:45 |只看該作者
eeswong 發表於 21-10-25 15:18
富途,$15認購費

富途好似 0 認購費。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24739


19#
發表於 21-12-25 11:58 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-2 14:01 編輯
eeswong 發表於 21-10-26 16:19
如果你問本身平台穩唔穩陣就一定穩陣,富途牛牛係香港劵行黎講數一數二,如果問基金穩唔穩陣就視乎返個別產 ...

係咪「富途牛牛」呢個 App 嘅下載次數數一數二?定係知名度數一數二?
定係「富途證券」嘅成交額數一數二(幫政府賺嘅印花稅數一數二)?定係資本數一數二?定係資產數一數二?定係客戶數目數一數二?
某方面數一數二唔等於其他方面數一數二嗰喎!


Top 30
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aWDcV7GntahgW6BQLIcHRenObAvlNeI2rYpKE41OuYs/edit?usp=sharing
唔知按咩嘢排名,多數係按交易量,亦即為政府貢獻嘅稅款、為港交所貢獻嘅交易費,而唔係佣金收入。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24739


20#
發表於 21-12-25 12:08 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 22-1-2 13:57 編輯
wtfa 發表於 21-10-22 14:56
請問在哪裏買基金 認購費平d, 銀行2~5%

我九月喺中銀買過基金,0.28% 認購費。
再早幾個月喺中銀月供基金,當時做緊推廣,0.01% 認購費,用信用卡供有積分,積分價值大過 0.01%,即變相唔單只唔使認購費,更仲係負認購費。我而家仍然供緊。而家過咗推廣期,好似係 0.28% 認購費。

匯豐靈活智投及恒生 SimplyFund 都 0 認購費,但匯豐如果月平均餘額多過 $10,000 會收月費,恒生如果月平均餘額多過 $5,000 會收月費。匯豐創新,帶頭收月費,恒生緊跟,之後唔知會唔會有其他金融機構跟,甚至創建其他名目嘅收費。


0.28% 認購費:



0.01% 認購費:



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo