家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1107


1#
發表於 21-12-15 21:40 |只看該作者

基金同股票都係common工具,但大部份人都會揀股票(我自己70%股票), 因為買股可以過手引, 又買又賣 , 基金又要比人賺, 自己又冇得睇住個市 , 同埋自己認為會跑贏 。基金同股票主要都係分2個倉, 1)收息/被動收入, 2)資產增值(長線)。


自己做左個收息組合比較先 , 有時間先做埋資產增值比較。


由 2018年近最高位買入計, 個收息組合原來相差好大。


第一個係股票收息倉, 買入100萬, 每年輸緊23,200 (-2.32%), 4年連埋息輸緊 92,800 (-9.28%)


第二個係收息基金, 買入100萬, 每年回報9.86% , 因為頭5年有2.5%使費所以要扣返等於每年7.36% , 4年連埋息賺緊 290,000 (29.44%)。


反而基金回報好過自己揀既組合,

不過基金都有佢既唔好,1)頭5年要比佢收費, 2)就係5年內拎返本金會有手續費。


好處係基金係個個月派息,現金流大D, 股票就3/6/12個月先派一次。







大宅

積分: 1107


2#
發表於 21-12-15 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 eightbelows 於 21-12-15 21:48 編輯

attached
16395760822737718894656255109388.jpg


大宅

積分: 2629


3#
發表於 21-12-17 14:58 |只看該作者
熟悉股票既人就會覺得基金無用,不過我覺得每樣野都有佢存在價值,基金就係適合唔識投資既人去玩,不過唔建議去幫襯agent sales,會綁年期,寧願去富途牛牛自由trade仲好


大宅

積分: 1107


4#
發表於 21-12-17 20:12 |只看該作者

回覆樓主:

如果股票玩到長期賺錢就一定股票,但有部份人玩極都打和or輸幾成,所以比較下先發覺基金回報扣埋手續費都唔算差。
富途係証卷行得50萬保障,但基金唔知包唔包,買得少冇咩所謂,如果買得多銀行同保險公司有賠付蓄備金,安全性好大分別。


侯爵府

積分: 24720


5#
發表於 21-12-18 10:59 |只看該作者
eightbelows 發表於 21-12-17 20:12
如果股票玩到長期賺錢就一定股票,但有部份人玩極都打和or輸幾成,所以比較下先發覺基金回報扣埋手續費都唔 ...

50 萬保障,基金唔包,證券行同銀行都唔包。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24720


6#
發表於 21-12-18 11:07 |只看該作者
eightbelows 發表於 21-12-15 21:40
基金同股票都係common工具,但大部份人都會揀股票(我自己70%股票), 因為買股可以過手引, 又買又賣 , 基金又 ...

頭 5 年有 2.5% 使費嘅應該係保險,除咗收費貴之外,仲有年期限制。
喺證券行或者銀行或者基金公司買,回報一定好過喺保險公司買,而且隨時可以賣(部份或者全部都得)。


我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24720


7#
發表於 21-12-18 11:14 |只看該作者
https://wealth.hket.com/article/ ... lth_weekly_20211217

中銀持續增長混合證券投資基金 12 個月配息率 25.6 厘
建信優選成長混合型證券投資基金 12 個月配息率 22.8 厘
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24720


8#
發表於 21-12-19 11:39 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-12-19 11:39 編輯


https://www1.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2021/1209/2021120900397_c.pdf (12/49 - 14/49)
呢間公司不務正業,2021-09-30 持有的 7 隻港股、1 隻美股、4 隻美國上市 ETF 都蝕錢,只有唯一持有的 1 隻基金賺錢。

7 隻港股成本 225,641,000,2021-09-30 市值 152,312,000,已收股息 959,000
1 隻美股成本 33,820,000,2021-09-30 市值 31,767,000
4 隻美國上市 ETF 成本 94,337,000,2021-09-30 市值 81,353,000,已收股息 57,000
1 隻基金成本 36,270,000,2021-09-30 市值 38,373,000



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


侯爵府

積分: 24720


9#
發表於 21-12-19 11:44 |只看該作者
本帖最後由 choyki 於 21-12-19 12:18 編輯

1. 賺唔夠 $10,要畀 $2.5 佢,即係每賺 $4 要畀 $1 佢!
2. Fund D 嘅單位數目無變咩?
3. 每年回報率唔係咁計嘅。


https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-HVNNrFhQeEN6y-u8bL6wsqencrEprwx4uV0yFodGSQ/edit#gid=753958455
紅框框住嘅係 IRR

第一隻基金
2021-07-06 認購 $10,000 1,007.049 個單位 @9.93,其後大約每月 15 日派息,以單位代息(將息買入基金),因此單位數目增加,2021-12-02 有 1,039.048 個單位 @9.78。

第二隻基金
2021-09-23 認購 $1,000 100.829 個單位 @9.89,其後大約每月 15 日派息,收現金袋落袋(表中的日期乃是錢落到袋的日期,較派息日遲數天),單位數目沒有變,2021-12-02 有 100.829 個單位 @9.78。

第三至六隻基金
每月認購 $500。



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


大宅

積分: 3492


10#
發表於 21-12-19 12:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mkid 於 21-12-19 12:22 編輯

又係叫人基金 ?!
大家都要小心啲喇

大家都知投資市場好多騙局
翅哥都比人拉咗了
大家醒目啲啦


大宅

積分: 1107


11#
發表於 21-12-21 22:39 |只看該作者
choyki 發表於 21-12-19 11:44
1. 賺唔夠 $10,要畀 $2.5 佢,即係每賺 $4 要畀 $1 佢!
2. Fund D 嘅單位數目無變咩?
3. 每年回報率唔 ...

1.本金的2.5%, 5年後就1%,唔關賺蝕事,所以7-2.5,我都ok
2.我要cash收息,揀左扣單位


大宅

積分: 1107


12#
發表於 21-12-21 22:44 |只看該作者
mkid 發表於 21-12-19 12:20
又係叫人基金 ?!
大家都要小心啲喇

買咩都要了解下。
我係最近405要供股我立即止蝕,先做下呢個比較先知,但我都唔會話405呃我


子爵府

積分: 14151


13#
發表於 21-12-22 02:13 |只看該作者

回覆樓主:

冇話呃,自己錢人家操控,輸左人家不負責,股票自己操控,輸錢自己負責,我鐘意自己話事!


大宅

積分: 3492


14#
發表於 21-12-25 07:26 |只看該作者
PINK2007 發表於 21-12-22 02:13
冇話呃,自己錢人家操控,輸左人家不負責,股票自己操控,輸錢自己負責,我鐘意自己話事!
...

非常同意 ……. 自己錢 自己負責
所以 股票 同 基金 比 ,我揀股票


大宅

積分: 3492


15#
發表於 21-12-25 07:29 |只看該作者
近呢一年嚟 有多 「基金」 post 响呢度出現
有好多「軟性」 sell 基金內容
大家小心 …….


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


16#
發表於 21-12-25 23:38 |只看該作者

回覆樓主:

小心這裡有很多 agent搵水魚 ~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 11521


17#
發表於 21-12-27 23:33 |只看該作者
基金所謂每月、每季……派息,只是在你的本金中扣除出來派作息比你,如遇到市跌,根本無錢賺,但又要履行派息條款,便惟有在本金中扣除化作利息支付,所以你會發現,將單位化回現金後,總額如少過當日購入總額,即代表蝕了。
定期派息只是基金包裝手法,專用來吸引”好息”之徒而已。你估在跌市中基金經理會扣除自己管理費比番息個客?


大宅

積分: 1107


18#
發表於 21-12-29 23:19 |只看該作者
irisf 發表於 21-12-27 23:33
基金所謂每月、每季……派息,只是在你的本金中扣除出來派作息比你,如遇到市跌,根本無錢賺,但又要履行派 ...

本帖最後由 eightbelows 於 21-12-29 23:30 編輯

管理費係用基金單位比,每個月少d係正常,所以如果要單位不變,要係派息中拎返個差額出黎自己回購


大宅

積分: 1107


19#
發表於 21-12-29 23:28 |只看該作者

回覆樓主:

可以埋單睇返4至5年成績,如果都係輸都冇意思,投資本身目的係增值,始終有d人未必適合自己買賣,高買低賣,鬥長命


侯爵府

積分: 24720


20#
發表於 21-12-30 21:05 |只看該作者
eightbelows 發表於 21-12-29 23:19
本帖最後由 eightbelows 於 21-12-29 23:30 編輯

管理費係用基金單位比,每個月少d係正常,所以如果要 ...


「用基金單位畀」即係等於「賣梗啲單位,將得到嘅錢用嚟畀」。

不過畀嘅唔係「管理費」而係保險層面嘅收費,係保險經紀同保險公司賺嘅,唔關基金事,唔關基金公司事,唔關基金經理事。

「管理費」已經喺基金價格度扣咗,唔使另外扣單位。「管理費」先關基金事,先關基金公司事,先關基金經理事。「管理費」多數每年 1.5%,而保險層面嘅收費則多數每年 2.5%,夾埋係每年 4%。即係經保險買就每年 4%,唔經保險買就每年 1.5%。
我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo