懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 217


1#
發表於 23-10-19 16:08 |只看該作者
如題,想問係醫院生住院個幾日有沖涼嗎?

點用薑水係醫院沖?


別墅

積分: 528


2#
發表於 23-10-19 16:34 |只看該作者
annana98 發表於 23-10-19 16:08
如題,想問係醫院生住院個幾日有沖涼嗎?

點用薑水係醫院沖?

無沖,返到屋企即刻沖涼洗頭


水晶宮

積分: 65547


3#
發表於 23-10-19 17:12 |只看該作者
兩胎開刀
兩胎都一落得床就去沖涼洗頭 沖完舒服晒


子爵府

積分: 11721


4#
發表於 23-10-21 19:01 |只看該作者

回覆樓主:

返屋企沖,喺醫院唔得閒沖


大宅

積分: 1329


5#
發表於 23-10-21 19:04 |只看該作者
Nbs 發表於 23-10-19 17:12
兩胎開刀
兩胎都一落得床就去沖涼洗頭 沖完舒服晒

第二日沖?
我果陣都好想沖
但真係冇力


水晶宮

積分: 65547


6#
發表於 23-10-21 19:35 |只看該作者
anangry 發表於 23-10-21 19:04
第二日沖?
我果陣都好想沖
但真係冇力

我好記得,第一胎去沖涼時,遞高腳放上張高膠凳到捽腳趾,然後心諗,咦唔痛喎


複式洋房

積分: 183


7#
發表於 23-10-21 19:53 |只看該作者
回覆 Nbs 的帖子

正喎 我未生都已經捽唔到腳趾 🥲


伯爵府

積分: 15189


8#
發表於 23-10-21 20:17 |只看該作者

回覆樓主:

有,即晚已經沖,俾啲媽媽當怪人


複式洋房

積分: 217


9#
發表於 23-10-21 20:31 |只看該作者
bubblegummy 發表於 23-10-21 20:17
有,即晚已經沖,俾啲媽媽當怪人

咁勁


伯爵府

積分: 15189


10#
發表於 23-10-21 22:07 |只看該作者
annana98 發表於 23-10-21 20:31
咁勁

因為我唔鍾意"痴lup lup", 加上當年都叫仲後生唔理咁多


洋房

積分: 54


11#
發表於 23-10-21 22:15 |只看該作者
annana98 發表於 23-10-19 16:08
如題,想問係醫院生住院個幾日有沖涼嗎?

點用薑水係醫院沖?

我果陣都係每日都照沖而且我除左第一日有煲薑水後面直接用水喉熱水,真係冇可能唔沖呀


別墅

積分: 987


12#
發表於 23-10-21 23:25 |只看該作者
第二日已經沖涼洗頭


男爵府

積分: 7866


13#
發表於 23-10-21 23:40 |只看該作者
Nbs 發表於 23-10-19 17:12
兩胎開刀
兩胎都一落得床就去沖涼洗頭 沖完舒服晒

咁你有冇覺得身體差左?


侯爵府

積分: 21406


14#
發表於 23-10-22 00:27 |只看該作者
annana98 發表於 23-10-19 16:08
如題,想問係醫院生住院個幾日有沖涼嗎?

點用薑水係醫院沖?

政府醫院生完一定會叫你落床去沖下身


水晶宮

積分: 65547


15#
發表於 23-10-22 06:59 |只看該作者
lovelyjimjim 發表於 23-10-21 23:40
咁你有冇覺得身體差左?

生BB 已經係7 年前
如果話腰骨痛嗰d, 我生完兩個肥咗15kg (呢個真係未減到), 無時間做運動,core muscles 無力,咁係有腰骨痛嘅。但我唔覺得係關沖唔沖涼事。
如果係話傷風感冒身體overall 嗰d, 我覺得無分別。我不嬲都幾強壯,感冒係幾年一次。舊年中新冠,我係完全無病徵,一 D 發燒都無。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo